mateusz1993 Napisano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2023 (edytowane) Zamierzam zrobić serwis "0" w SID Select+ C1 23T21974323. Chcę kupić olej do lagów. Producent podaje, że olejem przeznaczonym do obu lagów od dołu jest "Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy". We wszystkich amorkach poza Rudy XPLR i SID, roxkshox podaje "Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Light" lub 15wt. W wersji D1 również podany jest Heavy. W załączniku dodaję wycięty kawałek tabelki z "2024 Front Suspension Specyfikation" - tak wiem, że mam wersję C1, a w tabelce jest D1 1. Czy to błąd producenta i powinno być "LIGHT"? 2. Z czego wynikają te różnice? 3. Lejecie zgodnie z wytycznymi producenta czy inny olej? Edytowane 17 Grudnia 2023 przez mateusz1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sztorm Napisano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2023 Nie uważam to za błąd w poprzedniej instrukcji do SIDa C1 też podawali Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy. Ja do swojego SIDa C1 leje ten olej do dolnych lagów i jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 17 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2023 W katalogu części do sida C1 też jest olej mp heavy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateusz1993 Napisano 25 Grudnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 25 Grudnia 2023 Informacje zwrotne po serwisie "0". SID - w trakcie rozkręcania: pod uszczelkami kurzowymi nie było śladu smaru. Uszczelki olejowe nasączone olejem. Ślizgi, lagi wewnątrz pokryte olejem. Z lagów wylało się po kilka kropel oleju (subiektywnie nie było tam 10ml na lagę). Sam olej, który fabryka zalała miał barwę jasno żółtą czyli inną niż Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy. Mam porównanie do FOXa 34SC, gdzie przy "0", który robiłem po około miesiącu użytkowania, wylało się znacznie, znacznie więcej oleju, uszczelki kurzowe były znacząco nasmarowane smarem od wewnątrz. SIDLUX - olej i smar w minimalnej ilości ale chyba zgodnie z tym co w instrukcji (po 0.5ml na komorę). W FOX DPS było znacznie więcej oleju. Koniec końców SIDa zalałem Maxima PLUSH Dynamic Suspension Lube Heavy, uszczelki kurzowe slick honey od środka. SIDLUX Slick Honey po uszczelkach, a do środka po około 2x2ml fox float fluid. Z mojego doświadczenia opartego na jednej sztuce z każdego z wyżej przedstawionych modeli amorków - istnieją przesłanki by nie robić "0" w przypadku Foxa 34SC i DPS. Robić "0" w przypadku SIDa i SIDLUXa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.