Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Chciałem od jakiegoś czasu złożyć sobie rower na chińskiej ramie ale promocja była i za niewiele więcej kupiłem chisela na SX. Takiego
Mama cały napęd nowy zamówiony shimano. Wiadomo docelowo fajnie jakby wjechały Dt350 i xr 391 ale czy tego potrzebuje - nie wiem.
W każdym razie jest tutaj piasta na 28 szprych, 4 łożyska "maszynowe".  Łozyska 6902 LU, oś piasty aluminiowa.
Na forum mtbr różnie piszą, że to Formula a inni, że piasy roval z bębenkiem od dt swiss.
Moja wygląda tak.
20231206_170443_001.thumb.jpg.eafa99eaf664b2db9901b4c595e7b69d.jpg20231206_170415.thumb.jpg.98ee6e1e027496a94dba99ad3ab37ce4.jpg20231206_170203.thumb.jpg.6e326061bcc00c4e74df1190a58a39b0.jpg

To co znalazłem w necie to, że ten bębenek można kupić https://www.ciclisport.com/components/wheels/bear-pawls-shimano-10-spd-3-pawl-hfh-0001-freehub-body__36721
W tym samym sklepie znalazłem pod microspline https://webshop.bestbike.de/us/fhb-bear-pawls-bmb-00412o1f-freehub-body-132863705.html
W opisie tego microspline jest, że pasuje między innymi do Epica z 2023 a w jego opisie jest to samo co w chiselu, ze piasty specialized etc, po zdjęciach przednia wygląda tak samo.

Szukam bębenka MS do tej piast.
Ktoś coś doradzi ?

Edytowane przez Molekpl
Napisano (edytowane)

Pisałem do greenbike, nie byli mi w stanie pomóc po za informacją, że to prawdopodobnie bębenek od DT swiss.
Napisałem do dt4you i do Formula i czekam na odzew.

Edytowane przez Molekpl
Napisano (edytowane)

Szczerze wątpię że sprzedawca niema dostępu do danych technicznych danego roweru. Dla porównania w Treku można sprawdzić specyfikacje wszystkich kół. Rysunek techniczny,  pełną specyfikacje kół, części zamienne.

Spec to nie jest Romet czy Kross. Wydaję mi się że będzie to wyglądało podobnie jak w Treku.

Jeśli masz zapłacić ponad 400 złotych za bębenek to równie dobrze możesz zakupić inną piastę. Przeplatanie koła to nie problem.

Edytowane przez Imar
Napisano (edytowane)

A jaki prob po prostu przymierzyć bębenek dt. Jak nie bedzie pasował oddasz. Wpierw wyczyść piastę ze smaru żeby potem nie czyścić bębenka jesli okaże się że nie pasuje. Sama piasta ma konstrukcję podobną do formuli i novateca. W DT nie wyciągniesz osi bez dwmontażu jednego z łożysk korpusu.

Najlepiej zrób jak @KSikorski radzi bo budżetowe koła roval to mina.

Edytowane przez Dokumosa
Napisano (edytowane)

Może to być trochę zgadywanka. Cyt. z peppera

"No i super. To i ja zamawiam
Od centrum rowerowe dostałem info że piasty są firmy KTHUB.
Czyli prawdopodobnie te
kttw-hub.com/mai…htm
A obręcze mają spełniać normę ASTM 3
Ze strony ghost dostałem info że koła przyjeżdzają do nich gotowe od firmy SaintJump z Tajwanu
"The wheelsets come ready to mount to us.
The original Art.Nr. from saintjump is 10GSDXC299CUDBT48F" "
 
Edytowane przez Molekpl
Napisano (edytowane)

DT jak robi dla kogoś piasty oem to zawsze jest na nich napis "by dt swiss". Natomiast jeśli dostarcza całe koła to idą pod brandem DT (mogą być pozakatalogowe modele jak np. M1600 itp. ale nie ma na tym brandu innego niż DT).

Edytowane przez Dokumosa
  • +1 pomógł 1
  • 5 tygodni później...
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...