Skocz do zawartości

[Nostalgia] Apgrejd/Nowa część w rowerze, do której masz największy sentyment


Rekomendowane odpowiedzi

W czasach kiedy większość do jazdy wykorzystuje jakieś telefony, garminy, mapy, czujniki na klatę, czujniki siły, wykresy, gpesy, jest cokolwiek śmieszne pytanie po co komu wskaźniki przełożenia.

Mnie tego okrutnie brakuje w gravelu. W starym fullu na szczęście mam i cieszy mnie to bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.12.2023 o 14:45, Boss napisał:

[Nostalgia Ranking] Apgrejd/Nowa część w rowerze, do której masz największy sentyment którą uważasz za najlepszą

No nie. Liczyłem na to, że typowy obiektywizm będzie odsunięty na bok.


A co do wskaźników to chyba one zdechły 15 lat temu wraz z kultem manetek xt m770. Większość użytkowników co znałem, to je demontowała.

Edytowane przez Chleje24na7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, JWO napisał:

Tylko po co ci taki wskaźnik? Oprócz szacunku na dzielni :P 

np jak podjeżdżam do skrzyżowania to wiem z którego biegu mi się najlepiej startuje i mając wskaźnik można by sobie ustawić odpowiedni bieg przed zatrzymaniem, a tak nie raz mi się zdarza zapiąć bieg gdzie kręci się w miejscu po wystartowaniu spod świateł :D i trzeba pół kasety przelecieć żeby to jakoś jechało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2023 o 23:56, Rafał87 napisał:

Działało to lepiej, bezproblemowo, a i sama manetka dla mnie była wygodniejsza jedyny minus wtedy to brak wskaźnika przełożenia dzis to niestety standard.

A ja u siebie nie tak dawno zdemontowalem te wskaźniki zastępując je po prostu zaślepkami z zestawu. Jak dla mnie jest to zbędne i nic nie daje a same wskaźniki niepotrzebnie miejsca na kierownicy zajmowały bo nachodziły na tudzież kierownicę. Chodzi o manetki XT 780.

Edytowane przez Thomass13
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rozmowa o sensie wskaźników jest bez sensu. Chyba że sens ma rozmowa o preferencjach. 

12tki z tyłu nie mają wskaźników. Axs ma możliwość sparowania z garninem i wyświetlania takich informacji. 

Przypuszczam że skoro jest dostępna taka opcja to są na nią chetni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że w szosie używam (DI2 2x12). To znaczy mam takie pole na jednym z ekranów Garmina i zdarza się że na niego zerknę. Zwłaszcza jak sił już brakuje, a zmęczenie zaburza percepcję 😁

A nostalgia i gamechenger ? Wiele lat temu KTM Ultra i blokada amortyzatora z poziomu kierownicy. RockShox Pop-Lock zdaje się...  😁

Edytowane przez KNKS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...