spidelli Napisano 11 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 Cześć, Może dziwne pytanie ale nie mogę znaleźć - ani na forum, ani na stronie producenta, a i w internetach wyskakują tylko poradniki jak to się robi a nie jak często Pytanie początkującego, proszę o wyrozumiałość Domyślam się, że podobnie jak dla amorów mamy serwis mały i duży? Nawiasem, Sram podaje mnóstwo przydatnych informacji o serwisie swoich produktów, w przeciwieństwie do Transa Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
c1ach Napisano 11 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 Z mojego doświadczenia nie da się przeprowadzić dużego serwisu Tylko "mały" serwis, czyli rozebranie, czyszczenie, smarowanie, złożenie. Duży serwis to wymiana siłownika jeśli przestał dobrze działać. Po 40h jazdy w suchych górskich warunkach mój dropper miał trochę pyłu wewnątrz, nic groźnego. To się przekłada na ok. 10 wycieczek. W sumie nie ma dobrej odpowiedzi...jeden jeździ po szutrach, drugi tapla w błocie. W terenie falistym sztyca częściej pracuje i zbiera więcej syfu. Chyba inspekcja wizualna jest odpowiedzią. Odkręcasz górny pierścień i widzisz co masz pod uszczelką. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 11 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 (edytowane) Jeżdżę z aplikacją, więc znam łączny czas przejazdu co do minuty 😉- 35:28. Warunki różne - i śnieg i bloto ale najczęściej sucho. Zajrzeć pod uszczelkę mogę ale generalnie chyba jednak pierwszy serwis amorów i sztycy zostawię serwisowi. Może kolejne małe serwisy wezmę na siebie 🙂 Edytowane 11 Listopada 2023 przez spidelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafał87 Napisano 11 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 mam dropera tranz-x i w sumie rzadko rozbieram, tam nie ma za bardzo co serwisować, to nie amortyzator który cały czas pracuje na goleniach góra-dół. smar na ślizgach długo się utrzymuje, jedynie pod uszczelką może się gromadzić brud więc w zależności od warunków w jakich jeździmy warto zajrzeć pod nakrętkę od czasu do czasu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 11 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 Dzięki wielkie, Panowie 👍 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sky87 Napisano 11 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 Ja pierwszy raz swoją rozebrałem po całym sezonie. Rower który jeśli to możliwe nie widzi błota ani deszczu. Było pod spodem ok. Ale najpierw zrobiłem porządny serwis zerowy. Porządny, czyli nie oszczędzałem sram buttera na uszczelkę i ślizgi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.