Ramp Napisano 6 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2023 Posiadam X35 i próbuję się dowiedzieć czy są jakieś różnice. I gdzie zlokalizować cenę modelu X20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 7 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2023 Jeździłem dwie godziny na topowym bmc z x20 .Podstawowa różnica to czujnik nacisku w x20 .Przez to odczucia z jazdy są bardzo naturalne.Nawet nie da się zauważyć gdy silnik wyłącza się powyżej tych nieszczęsnych 25 km/h .Silnika praktycznie nie słychać ale jechałem tylko na najsłabszym stopniu bo więcej mi nie było trzeba.Przy wolnych manewrach typu zawracanie lubi sobie coś tam stuknąć w silniku.W sensie mały ruch korbą i stuk .Ale na wybojach już była cisza .Reasumując x20 działa z większą kulturą ale nie widzę sensu w zamianie x35 na x20.Tym bardziej ,że rower na tym wynalazku to minimum 20k pln. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramp Napisano 11 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 11 Listopada 2023 Myślałem o samej wymianie silnika, oczywiście tu trzeba by było zgłębić kompatybilność z baterią ,która jest podobno ta sama (wersja słabsza) Dlaczego o tym pomyślałem.... bo podobno są dużo lepsze opory toczenia, no i dużo lepsza możliwość zdjęcia tylnego koła (normalna) W x35 silnik jest zintegrowany osią i zdjęcie go w drodze (kapeć) graniczy z cudem. Dlatego wożę gumę w metrażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
severian Napisano 12 Listopada 2023 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2023 (edytowane) Moim zdaniem taki przeszczep się nie uda bo rama pod x20 i x35 różnią się od siebie.W x20 masz po prostu przelotową oś jak w normalnym rowerze z tym,że na widelcu jest specjalna wtyczka która łączy silnik z baterią.Poza tym szerokość haków też jest inna.Są filmiki na yt jak to wygląda.I powiem ci,że także trzeba mieć nieco wprawy by to koło bezproblemowo zdjąć.W x35 jak sam wiesz masz po prostu kabel.Nie zdejmowałem koła w x35 ale nie widzę by było to jakoś szczególnie upierdliwe.Ot rozpiąć kabel i odkręcić nakrętki.Trzeba wozić ze sobą dodatkowo klucz płaski.Przy okazji podziel się z nami jak ci się na tym jeździ ?Ile km zrobiłeś,ew.problemy,zasięg,ile przewyższeń robisz Edytowane 12 Listopada 2023 przez severian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ramp Napisano 12 Listopada 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Listopada 2023 Zacytuję tu część opisu x20 ze strony Scotta (( "nowa piasta X20 jest wyposażona w innowacyjny system wtyczek i standardową oś przelotową, dzięki czemu demontaż tylnego koła jest tak łatwy, jak w zwykłym rowerze.")) W x35 oś jest na stałe! Piasta z osią! Dlatego koszmarem jest zdjęcie koła bez wieszaka. Co do samej jazdy, jest ekstra. Biorąc pod uwagę moje ograniczenia mogę nie być obiektywny, ale takie rozwiązanie daje mi możliwość jazdy na dystansach do 100/120km (na najniższym wspomaganiu) 80-średnie. Najwyższego nie używam. Ujeżdżam Supersixa evo w tym roku 5000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nawigator1963 Napisano 4 Lutego Udostępnij Napisano 4 Lutego Czy jest dla silnika marki Mahle X20 zdjęcie ogranicznika prędkości coś ktoś w temacie może porzucić info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.