Skocz do zawartości

[Silnik elektryczny] Mahle X20 -Czy ktoś ma doświadczenia z jazdy?


Ramp

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem dwie godziny na topowym bmc z x20 :) .Podstawowa różnica to czujnik nacisku w x20 .Przez to odczucia z jazdy są bardzo naturalne.Nawet nie da się zauważyć gdy silnik wyłącza się powyżej tych nieszczęsnych 25 km/h .Silnika praktycznie nie słychać ale jechałem tylko na najsłabszym stopniu bo więcej mi nie było trzeba.Przy wolnych manewrach typu zawracanie lubi sobie coś tam stuknąć w silniku.W sensie mały ruch korbą i stuk .Ale na wybojach już była cisza .Reasumując x20 działa z większą kulturą ale nie widzę sensu w zamianie x35 na x20.Tym bardziej ,że rower na tym wynalazku to minimum 20k pln.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem o samej wymianie silnika, oczywiście tu trzeba by było zgłębić kompatybilność z baterią ,która jest podobno ta sama (wersja słabsza)

Dlaczego o tym pomyślałem.... bo podobno są dużo lepsze opory toczenia, no i dużo lepsza możliwość zdjęcia tylnego koła (normalna)

W x35 silnik jest zintegrowany osią i zdjęcie go w drodze (kapeć) graniczy z cudem. Dlatego wożę gumę w metrażu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem taki przeszczep się nie uda bo rama pod x20 i x35 różnią się od siebie.W x20 masz po prostu przelotową oś jak w normalnym rowerze z tym,że na widelcu jest specjalna wtyczka  która łączy silnik z baterią.Poza tym szerokość haków też jest inna.Są filmiki na yt jak to wygląda.I powiem ci,że także trzeba mieć nieco wprawy by to koło bezproblemowo zdjąć.W x35 jak sam wiesz masz po prostu kabel.Nie zdejmowałem koła w x35 ale nie widzę by było to jakoś szczególnie upierdliwe.Ot rozpiąć kabel i odkręcić nakrętki.Trzeba wozić ze sobą dodatkowo klucz płaski.Przy okazji podziel się z nami jak ci się na tym jeździ ?Ile km zrobiłeś,ew.problemy,zasięg,ile przewyższeń robisz ;) 

Edytowane przez severian
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacytuję tu część opisu x20 ze strony Scotta (( "nowa piasta X20 jest wyposażona w innowacyjny system wtyczek i standardową oś przelotową, dzięki czemu demontaż tylnego koła jest tak łatwy, jak w zwykłym rowerze.")) W x35 oś jest na stałe! Piasta z osią! Dlatego koszmarem jest zdjęcie koła bez wieszaka. Co do samej jazdy, jest ekstra. Biorąc pod uwagę moje ograniczenia mogę nie być obiektywny, ale takie rozwiązanie daje mi możliwość jazdy na dystansach do 100/120km (na najniższym wspomaganiu) 80-średnie. Najwyższego nie używam.

Ujeżdżam Supersixa evo w tym roku 5000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...