szczvvvras Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 Witam. Jestem laikiem i chciałbym wymienić napęd z 2x8 na 1x11, ale nie jestem pewien czy tu wszystko do wszystkiego będzie pasować Proszę też o podpowiedzi na co powinienem zwrócic szczególną uwagę, na co powinienem uważać (zmieniam też korbe z kwadratu na hollowtecha) Oto co chciałbym kupić: Korba Shimano FC-M5100 32 11rz 175 mm Suport SHIMANO SM-BB52 BSA Hollowtech II Kaseta SHIMANO DEORE M5100 11s 11-51T wer BOX Przerzutka tylna Shimano RD-M5100-SGS SGS (długi) 11 rz. Manetka Shimano Deore M5100 tylne Łańcuch Shimano 105 / SLX CN-HG601 116 + Spinka Łańcucha jeszcze nie jestem pewny, raczej zamówie poźniej jak pomierze ile potrzeba Co sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 (edytowane) Powinno grać. Pamiętaj tylko, żeby korbę kupić non-boost, bo istnieją wersje B z boostem (zakładam, że ramę masz właśnie non-boost). Edytowane 29 Października 2023 przez cervandes 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 29 Października 2023 Udostępnij Napisano 29 Października 2023 W grupie 5100 nie ma już klasycznych korb "nie boost". Do wszystkich standardów tylnej osi shimano proponuje linię łańcucha 52mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...