Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć zastanawiam się nad kupnem Elektryka firmy Trek E-caliber 9.6 jest w dobrej promocji https://hotbikes.pl/trek-e-caliber-9-6-2022-promocja/ aktualnie -55% i można go mieć za 14999zł z 32K tylko mnie martwi bateria ( mała pojemość) czy to dobry wybór. Jak będzie z zasięgiem tego modelu w terenie.Nie mówię tu o jeżdzie poza szlakiem tylko po przydotowanyc trasach np. s Bielsku. Możecie coś podpowiedzieć? Dziękuje za każdy komentarz

trek-e-caliber-96-2022.jpg

Napisano

Napęd fauza jest zauważalnie słabszy od pełnotłustych elektryków, więc starcza mu mniejsza bateria. Większość rowerów z fauzą ma taką filozofię że większość czasu pedałujesz z minimalnym wspomaganiem lub w ogóle bez wspomagania, a z silnika korzystasz tylko na stromych podjazdach.

Napisano (edytowane)

Masz za to lżejszy rower, a po zdemontowaniu napędu normalny rower bez wspomagania. Jeśli brakuje Ci tylko trochę mocy na podjazdach to będzie OK, jak chcesz żeby rower jeździł za Ciebie to nie.

Edytowane przez PiotrWie
Napisano

To bardzo specyficzny rower - cross country z małym silnikiem. To nie jest typowy elektryk ani typowy rower na Bielsko. To raczej maszyna, dla osoby, która sama lubi popedałować, a prąd ma jej tylko pomóc w trudnych miejscach. Masa jest bardzo niska, a jak się wyjmie baterię (i silnik!) to jest to masz zwykły rower. Tylko to 60mm skoku z tyłu nie poraża. Ogólnie trzeba na to znaleźć amatora. Np. jako rower dla słabszej osoby do jazdy w terenie z pagórkami (wspomaganie tylko na podjazdach). Cena jest super, ale ja (dla siebie) to bym go za 5000 nie wziął.  

 

Napisano

Jedyny jego sens jaki bym widział to jesteś ścigantem, czeka Cię wyścig na rundzie przerastającej Cię technicznie, więc bierzesz e-calibra i robisz 30 okrążeń by sobie opatentować wszystkie trudne fragmenty na rowerze podobnie się prowadzącym do roweru startowego, a jednocześnie nie zajedziesz się na kilka dni przed wyścigiem.

Napisano

To jest typ e-bike'a budowanego według filozofii - jeździsz jak klasycznym rowerem, a ze wspomagania korzystasz tylko czasami. Jak będziesz cały czas jeździł na wspomagania, to "wytrąbisz" baterię w ok. 40 km. Miej świadomość tego ograniczenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...