Skocz do zawartości

[4000] Nowy rower do jazdy po mieście, drodze szutrowej, czasem leśna droga


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jestem kompletnie zielona w świecie rowerowym, a chciałabym kupić nowy rower.

Jazda po mieście, troszkę po drodze szutrowej, raz na jakiś czas kilkaset metrów po leśnej ścieżce.

Zależy mi na tym żeby rower był lekki, miał przerzutki, możliwość zamontowania koszyka, wąskie opony. Po poszukiwaniach na internecie najbardziej mnie zainteresowały: Marin Kentfield 2 i Creme Echo Uno Mixte.

 

https://www.bikester.pl/creme-echo-uno-mixte-8-rz.-M1181504.html?vgid=G1745567#cgid=36903

https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2023-kentfield-st-2-2

 

Budżet do 4000. Średnio 15-30km na jednej "wyprawie".

Mam 175cm wzrostu i 70kg.

 

Parę dni temu przejechałam się chwilkę na Marinie i odpowiadał mi, wygodny. Natomiast Creme nie widziałam na oczy.

 

Bardzo proszę o porady, czy owe rowery są jakościowo dobre, i wystarczające na moje potrzeby.

Edytowane przez okowalewska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym pierwszym to sobie nawet głowy nie zawracaj, wąska oponka 28c, szosowa, nie nadaje się kompletnie do jazdy po mieście, szutrze, lesie. Albo inaczej - da się, tylko w Twoim przypadku nie ma to najmniejszego sensu. Dużo lepsza będzie szersza opona, zapewni amortyzację, sprawdzi się na krawężnikach, kostce czy po wyjeździe z miasta. Przez szerszą mam na myśli coś z zakresu 35-42c. 

Kentfield jest okej. Wspomniany FX także, do tego jeszcze Specialized Sirius i pewnie inne, określane jako urban/fitness - ze sztywnym widelcem, bez amortyzatora. Obracając się w zakresie zakładanego budżetu (można patrzeć nawet na rowery katalogowo kosztujące więcej, powiedzmy 4500, spokojnie idzie coś urwać) i na bardziej znane marki typu właśnie Trek, Specialized, Marin czy inne. Ale z damskimi ramami raczej nic ponadto nie przychodzi mi do głowy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach