Krzychups Napisano 29 Września 2023 Udostępnij Napisano 29 Września 2023 Witam, ostatnio jak się zabierałem za serwis amora w moim rr am100, to po odkręcienu "nakrętek" na tłumiku i komorze powietrznej tłumik i komora powietrzna nie chciały wychodzić (na filmach wychodziły). Zlałem olej z tłumika, wlałem tak z boku przez dziurę ok 13 porcji po 10ml i dla bezpieczeństwa tego nie ruszałem. Jestem zielony w tym temacie i czy to coś poważnego? A może coś źle zrobiłem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 29 Września 2023 Udostępnij Napisano 29 Września 2023 Wychodzą, ale są ciasno spasowane. Trzeba się nakręcić bujając na boki. Tylko jaki jest sens wymiany oleju bez wymiany uszczelek i inspekcji wnętrzności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.