Skocz do zawartości

[do 5000zł] Cross do jazdy miasto/las


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Ja chętnie przytulę coś do jazdy po mieście oraz parkach ewentualnie ścieżce leśnej.

Macie może jakieś propozycje typowo crossowe?

https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-329787

ten jest w porządku, tyle, że trekkingowy, a chciałbym coś bardziej uniwersalnego.

Do rowerów filrmy kellys nie mam dostępu w mojej okolicy.

Pozdrawiam

Edytowane przez losttapepoetry
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kszug napisał:

Zdarza mi się jeździć z sakwami

Mi się zdarza dwa-trzy razy w roku wyskoczyć autem na kilkudniowy urlop ale z uwagi na to nie kupiłem wielkiego kombi z mocnym dieslem pod maską. Wszystko według potrzeb

46 minut temu, losttapepoetry napisał:

https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-920/_/R-p-329787

ten jest w porządku, tyle, że trekkingowy, a chciałbym coś bardziej uniwersalnego.

to jest cross

Cytat

Czy jest w ogóle sens kupować rower na jazdę po mieście i parkach za 5 tys. zł? Czy raczej w kwocie 3.5tys. poziom jazdy będzie podobny w takich warunkach?

Różnica pomiędzy crossem za 5 a za 3,5 to przede wszystkim powietrzny widelec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

1x w każdym rowerze jest ok, tylko mysi być wybrany świadomie żeby nas później ewentualnie nie ograniczał. Choć te w crossach są z reguły bardzo uniwersalne. 
Zerknij na tego polygona, są nawet sztywne osie.

https://sprint-rowery.pl/rower-crossowy-polygon-heist-x7?gclid=CjwKCAjw69moBhBgEiwAUFCx2B5wJIt5zXInBSJM6JItA_NgeaGd_ZTTMRgeinRQXALubBRZqtjhPRoCVBkQAvD_BwE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Niestety słyszałem głosy, że ten polygon schodzi za nisko i przy podjazdach ryje się pedałami o ziemie.

Ciężko mi to sobie wyobrazić, ale nie jeździłem to nie będę się upierał. 

Co do Twoich faworytów, to różnią się przede wszystkim napędem. Z tym że Unibike pomimo dobrych podzespołów jest rowerem jakby z innej generacji głównie ze względu na geometrię ramy i trzyrzędowy napęd, wagowo też wypada trochę gorzej niż konkurenci.

Polygon ma jeszcze sztywne osie, co w crossach jest czymś praktycznie niespotykanym, w jeździe różnicy nie odczujesz ale jest to wygodne rozwiązanie i w razie zakupu nowych kół też będzie plusem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...