Kuffel22 Napisano 13 Września 2023 Udostępnij Napisano 13 Września 2023 Witam. Posiadam Domaina 318 coil U-turn 115-160mm i zamarzyła mi się przeróbka na powietrze. Golenie (35mm) są stalowe ale wewnątrz gładkie i bez rys. Średnica wewnętrzna to około 32,4 - 32,5 (średnica tłoka tego czerwonego od tłumika to 32.35 mm). Na U-turn mi nie zależy, i tak jeżdżę na wysuniętym. Warsztat i umiejętności tokarsko-frezarskie co do reszty posiadam, chodzi tylko o sprężynę. Miałem robić ją sam, ale za mało wiedzy co do rozwiązań technologicznych i lepiej kupić oryginał. Amora nie chciałbym zmieniać. Jest w ładnym stanie, tłumiki MC i Rebo działają bez zarzutu. Ma ktoś pojęcie jaki shaft Debon Air by tu pasował, bo lagi od powietrznych przeważnie są z alu a tu stal. Może od Lyrika ?? Zna ktoś średnice wewnętrzne lagów od Lyrika ?? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciek.B Napisano 13 Września 2023 Udostępnij Napisano 13 Września 2023 Można niby wszystko, ale pytanie jaki masz w tym cel? Zrzucanie z wagi amora, który i tak jest ciężki raczej nieodczuwalne, a upośledzenie pracy po takiej konwersji będzie zdecydowanie zauważalne. Ja w takim samym amorze, chcąc uzyskać odpowiednią charakterystykę pracy, mam 2 zestawy sprężyn (miękką i twardszą) Poza tym sam szaft to nie wszystko. Aby na powietrzu działała również komora negatywna, to w ladze od środka musi być małe nacięcie/zagłębienie na odpowiedniej wysokości, którego w domainie nie ma. Chyba, że zrobisz dual air. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.