danielko Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Cześć, Przymierzam się do wymiany vbrake na tarcze. Wygląda na to, że moja ramą jest do tego przystosowana. Na zdjęciach nr 1 otwory na widelcu suntour a na zdjęciu nr 2 i 3 otwory na tylnym trójkącie. Pytanie jak poprowadzić linkę do hamulca tylnego? Czy w uchwytach na ramie (zdjęcie 4 i 5) a jak na końcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Tył nie przypomina zapomnianego standardu np z GFishera , ale nie znam się. Moim zdaniem to dziurki na błotnik i bagażnik. Zamontowanie hamulca wymaga inwencji nietypowej… to na pewno. Tutaj zbliżenia Garego Fishera, podobnie, ale inaczej : Adaptery Fishery 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 (edytowane) Cytat Moim zdaniem to dziurki na błotnik i bagażnik To są bez wątpienia dziury na błotnik i bagażnik Jedyne co możesz zrobić to mutanta - z przodu tarcza z tyłu vbrejki. Sam się zastanawiałem nad takim rozwiązaniem... ale to wiele roboty jak krew w piach. Edytowane 4 Września 2023 przez RabbitHood Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 4 Września 2023 Udostępnij Napisano 4 Września 2023 Ja tak wiele lat miałem. I byłem zadowolony. Przód z hydrauliczną tarczą (Avid Juicy), a tył z V (Avid single digit 5). Ale i tak musiałem wymienić przednią obręcz, co się wytarła, więc przynajmniej część kosztu była uzasadniona (doszła piasta ). Uważam, że było warto. Dobry przedni hamulec w górach to podstawa. Ale zmieniać warto, jak dasz dobry system na przód, a nie najtańszy na linkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...