Roballinho Napisano 3 Września 2023 Udostępnij Napisano 3 Września 2023 Czy wszystkie Five Teny Freerider tak farbują czy tylko ja mam takie szczęście? Po każdej aktywności, nie dość, ze mam upaprane skarpety, to jeszcze dodatkowo mam palce w innym kolorze? Moje dziecko ma tak samo, tylko kolorystyka inna. 😜 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 3 Września 2023 Udostępnij Napisano 3 Września 2023 Nie wiem, zawsze wolałem northwav'y! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrzysiekCH Napisano 3 Września 2023 Udostępnij Napisano 3 Września 2023 Jeżdżę od lat w 5 10 freerider i nic takiego nie doświadczyłem. Ale mam zwykle czarne skarpetki więc może po prostu nie widać... 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojcio Napisano 3 Września 2023 Udostępnij Napisano 3 Września 2023 Nam nie. Ma córka, żona i ja. Córka ma czarne i właśnie freerajdery. Ja z żoną mamy inne modele. To nie są bardzo wysokiej jakości buty, ale przynajmniej nasze nie barwią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roballinho Napisano 3 Września 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2023 A macie mejd in adidas, czy jeszcze sprzed wrogiego przejęcia? Może to jest jakis kierunek... Dzisiaj wyprałem bury mojego syna i co wkładalem je pod kran, to spływała z nich buraczana woda. Na szczęście to się spiera ze skarpet bez użycia jakichś cudownych specyfików, ale pierwszy raz spotkałem się z tym, zeby jakiekolwiek buty tak brudziły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...