Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Próbuję za pomocą aplikacji garmin express zaktualizować mapy w Garminie Explore 2. Niestety, dostaję taki komunikat jak w załączniku.

Czy komuś udało się zaktualizować mapy w tej nawigacji?

 

Untitled.png

Napisano

Widziałem gdzieś, że to może być związane z brakiem miejsca. Jeśli więc ktoś inny czegoś mądrzejszego nie napisze, przeniósłbym istniejące mapy (pliki img) na komputer (czyli zrobiłbym backup) i wtedy spróbował uruchomić aktualizację.

Szy.

Napisano

No to zostawię tutaj fix tego problemu, bo to nie było tak, że wcześniej nie googlałem rozwiązania - a google jakoś w tej kwestii milczało.

Problemem był kabel usb. Problem o tyle dziwny, że "wadliwy" kabel pozwalał garminowi express na rozpoznanie urządzenia, wykonanie synchronizacji i odczytanie stanu map w nawigacji. Po zmianie na inny (krótszy) kabel aktualizacja odbyła się bezproblemowo - nie trzeba przenośić żadnych map.

 

Tak więc: Uwaga na odpowiedni kabel przy aktualizacji.

Napisano

Tak dla potomności. Stare mapy zostają " nadpisane"  przy aktualizacji. I o ile nic więcej nie mamy " swojego" to pamięć nie jest problemem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...