bzyk69 Napisano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 Witam. Próbuję za pomocą aplikacji garmin express zaktualizować mapy w Garminie Explore 2. Niestety, dostaję taki komunikat jak w załączniku. Czy komuś udało się zaktualizować mapy w tej nawigacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szy Napisano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 Widziałem gdzieś, że to może być związane z brakiem miejsca. Jeśli więc ktoś inny czegoś mądrzejszego nie napisze, przeniósłbym istniejące mapy (pliki img) na komputer (czyli zrobiłbym backup) i wtedy spróbował uruchomić aktualizację. Szy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bzyk69 Napisano 27 Sierpnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 No to zostawię tutaj fix tego problemu, bo to nie było tak, że wcześniej nie googlałem rozwiązania - a google jakoś w tej kwestii milczało. Problemem był kabel usb. Problem o tyle dziwny, że "wadliwy" kabel pozwalał garminowi express na rozpoznanie urządzenia, wykonanie synchronizacji i odczytanie stanu map w nawigacji. Po zmianie na inny (krótszy) kabel aktualizacja odbyła się bezproblemowo - nie trzeba przenośić żadnych map. Tak więc: Uwaga na odpowiedni kabel przy aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 27 Sierpnia 2023 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2023 Tak dla potomności. Stare mapy zostają " nadpisane" przy aktualizacji. I o ile nic więcej nie mamy " swojego" to pamięć nie jest problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.