Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Panowie właśnie wróciłem ze sklepu z nowy przednim kołem. Piasta maszynowa. Co z tego jak ośka jest pełna a ja potrzebuję na szybko zamykacz. Czy są takie ośki w sprzedaż bo nigdzie nie mogę wyszukać. Łożysko 6000 czyli średnica wewnętrzna 10mm. 

Napisano

Dziwię się tylko gościowi w sklepie bo mówiłem mu ,że potrzebuje koło do szosy. A on sprowadził takie bez szybko zamykacza. Chyba oddam mu to koło i już. 

Napisano

A dlaczego ma nie przyjąć? Mam 14dni na zwrot mam paragon jest gwarancja i gdyby sprawę dał do rzecznika praw konsumenta to gość jest przegrany. Takie koło na necie kosztuje 90zł .A gość sprzedaj po180zł, Masakra. A znalazłem takie jak potrzebuje za 109zł.

Napisano

W przypadku zakupu w sklepie stacjonarnym nie obowiązuje prawo do zwrotu w ciągu 14/30 dni. 
Kwestia dobrej woli sprzedawcy, Jak mu zależy na kliencie i koło nie nosi śladów używania nie powinien robić problemów. 

  • +1 pomógł 1
Napisano
10 godzin temu, jarek74 napisał:

Mam 14dni na zwrot mam paragon jest gwarancja i gdyby sprawę dał do rzecznika praw konsumenta to gość jest przegrany

Tylko się cieszyć że udało się wymienić. Współczuję sklepowi takich klientów. Skoro "na necie jest taniej" to  trzeba było tam zamówić. 

  • +1 pomógł 1
Napisano

No widzisz współczujesz takich klientów?  Tylko jak klient pyta -a macie taką ośkę żeby wymienić?Tak mamy.To proszę. I przy wymianie ośki okazuje się ,że to nie jest to .To to jest wina klienta? A jak serwisant -sprzedawca wiedział ,że potrzebuję koło do szosy-to chyba wiedział jak jest mocowane koło a sprowadził co innego.To też wina klienta?   A sam nie zamówiłem z netu bo właśnie znalazłem takie z pełną ośką  i stwierdziłem ,że nie będę zamawiał. Co do cen. To kolego -zamawiam sporo części do telefonów komórkowych i laptopów .Ale na żadnej części nie zarabiam 100 czy 150%. Góra 40%. I taki przykład zamawiając na jednej z hurtowni na której mam zniżkę -to klientowi doliczam to co mi hurtownia opuszcza przy zakupie. I zamawiając część dokładnie sprawdzam symbole ,oznaczenia itp żeby nie popełnić błędu. Więc ile jest winy mojej a ile sprzedawcy fachowca? Czy warto z kogoś robić idiotę?

Napisano
Cytat

jak serwisant -sprzedawca wiedział ,że potrzebuję koło do szosy

Do szosy może być przednią ośka 100 qr lub 12x100 TA... skąd sprzedawca miał wiedzieć jaki masz standard widelca?

Obydwa standardy spełniają warunek "do szosy".

  • +1 pomógł 1
Napisano

A co ma piernik do wiatraka? Rozstaw widelca do średnicy ośki którą mi sprzedał w celu wymiany tej w kole które sprowadził. Uwielbiam jak ktoś próbuje zrobić ze mnie idiotę a tak naprawdę raczej robi z siebie. 

Napisano

Z Twojej komunikacji zrozumiałem:

Kupiłeś koło opisując, że "ma być do szosy".
Okazało się, że oś piasty jest w innym standardzie niż standard widelca.
Wróciłeś do sklepu i wymienili Ci koło na zgodne z standardem widelca.

Nie widzę tutaj pola do przypisywania komukolwiek miana idioty. Widzę za to kulejącą komunikację.
 

Cytat

Rozstaw widelca do średnicy ośki którą mi sprzedał w celu wymiany tej w kole które sprowadził.

Tego zdania nie jestem w stanie zrozumieć. W ogóle trudno zrozumieć Twoje słowo pisane, głównie z powodu niejednoznacznych definicji podmiotu i luźno zawieszonego orzeczenia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...