Posiadam rower trailowy SCOTT Spark 930 XL. Jestem z Krakowa więc śmigam nim głównie po Lasku Wolskim, Zakrzówku i na wyjazdach po popularnych górskich singlach. W MTB jestem świeży dotąd jeździłem głównie szosą.
Rowerem jeździ mi się bardzo dobrze, ale jeszcze lepiej się zjeżdża. To co mi trochę doskwiera to wyprostowana pozycja, jestem jednak przyzwyczajony to pochylonej pozycji z szosy.
Tak, więc żeby usprawnić trochę jazdę po płaskim i podjazdy chciałem wymienić mostek na ten ujemny ze Sparka RC i kierownicę wymienić z 760mm na 740mm (mam 192cm wzrostu).
Tylko szczerze nie wiem czy to ma sens i na ile to zmieni na lepsze a ile na gorsze. Niechciałbym też mocno pogorszyć komfortu na zjazdach i zwiększać ryzyka na OTB.
Pytanie
Gość Damian
Witam,
Posiadam rower trailowy SCOTT Spark 930 XL. Jestem z Krakowa więc śmigam nim głównie po Lasku Wolskim, Zakrzówku i na wyjazdach po popularnych górskich singlach. W MTB jestem świeży dotąd jeździłem głównie szosą.
Rowerem jeździ mi się bardzo dobrze, ale jeszcze lepiej się zjeżdża. To co mi trochę doskwiera to wyprostowana pozycja, jestem jednak przyzwyczajony to pochylonej pozycji z szosy.
Tak, więc żeby usprawnić trochę jazdę po płaskim i podjazdy chciałem wymienić mostek na ten ujemny ze Sparka RC i kierownicę wymienić z 760mm na 740mm (mam 192cm wzrostu).
Tylko szczerze nie wiem czy to ma sens i na ile to zmieni na lepsze a ile na gorsze. Niechciałbym też mocno pogorszyć komfortu na zjazdach i zwiększać ryzyka na OTB.
Ktoś może mi pomóc?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
11 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi