LukcioM Napisano 11 Sierpnia 2023 Napisano 11 Sierpnia 2023 (edytowane) Kupiłem wyświetlacz Bafang DP-C18 CAN, który nie posiada trybu ECO i SPORT(zależało mi na tym trybie,ale w wyświetlaczu jaki kupiłem tego trybu nie ma zapewne ze względu na wersję oprogramowania wyświetlacza,a instrukcje pdf z Internetu do wyświetlacza jaki kupiłem wspominają jak uruchomić tryb ECO i SPORT,którego w posiadanym wyświetlaczu nie mam). Wyświetlacz podłączyłem do roweru z silnikiem Bafang G010 i baterią 432Wh-w rowerze mam złączę CAN i wyświetlacz działa. W wyświetlaczu wszystko w ustawieniach odnośnie ustawień wyświetlacza ustawiłem,a to co zbędne w tych ustawieniach wyłączyłem,tak by nie zabierało baterii,nawet podświetlenie wyświetlacza ustawiłem na 30%. Po podłączeniu wyświetlacza i włączeniu przed jazdą po mieście naładowanie baterii według wyświetlacza było 50%,a po przejechaniu 8,5km po mieście podczas około 1h jazdy,na wyświetlaczu pokazało mi 41% naładowania baterii.Podczas jazdy po mieście tak około 1h zauważyłem,że procenty baterii spadały mi 1-2%. Dodatkowo zauważyłem też,że dwa razy przy zatrzymaniu ubyło mi 1-2% baterii(to dziwne). Czy to normalne zużycie baterii o pojemności 432Wh, jeśli podczas około 1h jazdy po mieście naładowanie baterii spadało mi 1-2% po podłączeniu nowego wyświetlacza Bafang C18 CAN i nie ma się czym przejmować, a może wyświetlacz jaki kupiłem nie za dobrze współpracuje z baterią o pojemności 432Wh w rowerze z silnikiem Bafang G010,bo sama bateria podczas około 1h jazdy po mieście nie była naładowana do pełna-100%,a może po naładowaniu baterii do 100%,poziom naładowania samej baterii nie będzie za bardzo spadał tak 1-2% mając podłączony nowy wyświetlacz Bafang C18 CAN,gdy przejadę np: dystans 30km razem-w obie strony? Edytowane 11 Sierpnia 2023 przez LukcioM Cytuj
LukcioM Napisano 12 Sierpnia 2023 Autor Napisano 12 Sierpnia 2023 Nie mogę edytować głównego posta więc dopiszę. W Internecie i na filmach Youtube odnośnie wyświetlacza Bafang C18 polecane jest ustawienie poziomu naładowania baterii na volty i tak ustawiłem. Doładowałem baterię do 100%(ładowałem nieco dłużej by mieć pewność,że bateria jest naładowana do pełna-42.0V czyli 100%) i w voltach na wyświetlaczu poziom naładowania baterii powinien być 42.0V co odpowiada 100%, bo moja bateria 432Wh to bateria 36V(jeśli dobrze rozumiem). Zobaczymy jak będzie spadał poziom naładowania baterii(bateria naładowana do pełna i w voltach pełne naładowanie to 42.0V) wyświetlany w voltach podczas wycieczki rowerowej tak koło 30km w obie strony razem. Jak coś będzie nie tak ze wskazaniem w voltach poziomu naładowania baterii mając podłączony do roweru wyświetlacz Bafang C18 CAN napiszę o tym. Cytuj
LukcioM Napisano 12 Sierpnia 2023 Autor Napisano 12 Sierpnia 2023 Dziś 12.08.2023 przejechałem 26,3km-od domu i z powrotem. Niestety wyświetlacz Bafang C18 totalnie mi ześwirował,bo dość dziwnie pokazywał naładowanie baterii w voltach podczas samej jazdy i inaczej podczas zatrzymania na chwilę odpoczynku.Ostatecznie po przyjechaniu do domu naładowanie baterii w voltach było 37.8V co w procentach daje 65%. Sprawdziłem naładowanie baterii na wskaźniku jaki mam na baterii i na 5 kopek(100% czyli bateria naładowana do pełna) jest obecnie 4 kropki, czyli bateria jest naładowana na 75%, nie jak podaje wyświetlacz C18 bateria jest naładowana w voltach 37.8V czyli 65%. Postanowiłem podłączyć poprzedni wyświetlacz Bafang C11 i ten wyświetlacz poprawnie pokazał naładowanie baterii,gdzie na symbolu baterii jest 4 kreski/5 kresek co daje 75% naładowania baterii. Ostatecznie podjąłem decyzję o powrocie do wyświetlacza Bafang C11,bo dobrze działa z baterią roweru i poprawnie pokazuje poziom jej naładowania na wskaźniku baterii na wyświetlaczu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.