Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć.

Czy po tych zdjęciach jesteście w stanie stwierdzić, czy ta obręcz jest tubeless ready?To chyba oryginalna taśma na obręczy.

Rower Cube Sting 2015

20230806_170021.jpg

20230806_170139.jpg

20230806_170127.jpg

20230806_170031.jpg

Edytowane przez Mastodont
Napisano (edytowane)

Na obręczy nie ma żadnych naklejek, które wskazują na tubeless ready.

Dlatego dałem zdjęcia taśmy, która wygląda jak pod uwalnianie pod mleko.

W skrócie, że to trop potwierdzenie tr.

20230806_183653.jpg

20230806_183643.jpg

20230806_183638.jpg

Edytowane przez Mastodont
Napisano

Miałeś chyba na myśli uszczelnienie, a nie uwalnianie. W każdym razie ta taśma nie jest uszczelnieniem i jeżeli miałbyś obręcz pod tubeless musiałbyś dać nową taśmę. 

Wg mnie ta obręcz nie jest do tubeless. 

  • Mod Team
Napisano

Taśma akurat jest typowa pod dętkę. Te koła to jakieś OEMy pakowane do gotowych rowerów, osobno do kupienia w sklepie nie widać ich. Najprawdopodobniej nie są dostosowane do systemu tubeless.

Napisano
6 minut temu, leejoonidas napisał:

Ten zaznaczony element obręczy. 

IMG_20230806_202607.jpg

Rozumiem.

Czyli musi być wklęsły.

Idę sprawdzić obręcz jeszcze jeden raz.

Ps. Znalazłem test mojego roweru o tam pisze że koła są TR.

https://bikemagic.com/gear/mtb-bike-reviews/review-cube-sting-120-race-29.html

11 minut temu, leejoonidas napisał:

Ten zaznaczony element obręczy. 

IMG_20230806_202607.jpg

Rozumiem.

Czyli musi być wklęsły.

A patrząc na moją obręcz nie jest.

 

Ps. Znalazłem test mojego roweru o tam pisze że koła są TR.

https://bikemagic.com/gear/mtb-bike-reviews/review-cube-sting-120-race-29.html

 

Ps2. Kupię zestaw na jedno koło i sprawdzę czy da radę zrobić TR.

20230806_204006.jpg

Napisano

Jak nie da rady z tubeless można spróbować z dętką TPU. Szybsze od butylowych, lżejsze oraz odporniejsze na dobicia. Czy polecam lateks... chyba jednak nie, może to była wada fabryczna, ale dwie takie dętki rozwaliły mi się praktycznie przy wentylu. Faktycznie było czuć że idą nieco lżej. 

Napisano

Taśmę dobierz do szerokości obręczy aby nie wychodziła na boki. Sprawdź obręcz w środku czy nie ma jakiś nierówności zwłaszcza przy łączeniu obreczy i otworze na wentyl. Jak trzeba to drobny papier ścierny i przeszlifować. Ja w moich niby tubeless ready musiałem nałożyć dwie warstwy lakieru w miejsce łączenia obręczy i szlifować. 😕

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...