Skocz do zawartości

[Do 8000/8500] Rower górski full suspension


Rekomendowane odpowiedzi

Witam interesuje mnie kupno roweru full suspension na jakieś traile i skakanie od czasu do czasu, na razie znalazłem trzy rowery :

1.https://www.rosebikes.pl/rose-root-miller-1-2693526?product_shape=Matt+Aurora

2.https://www.bike-discount.de/de/radon-skeen-trail-al-7.0-1

3.https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-all-mountain-rockrder-am-100-s/_/R-p-309661

Wizualnie najbardziej podoba mi się Rose, Radon ma też trochę lepsze komponenty, ale  nie pasuje mi to że ma mniej skoku od Rose'a i Rockridera.

Podawajcie swoje propozycje, jeśli da się znaleźć coś lepszego w tym przedziale cenowym.

Edytowane przez Kebap
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pike to zdecydowanie lepszy widelec. Gold to tak naprawdę Recon z grubszymi goleniami. 

Zwiększenie skoku z przodu poprawi zachowanie roweru na zjazdach, ale pogorszy na podjazdach, bo podniesiesz przód i wyplaszczysz kąty o jakieś 0,5* na każde dodatkowe 10 mm skoku. Innymi słowy, zwiększając skok widelca 20 mm, zmniejszysz kąt głowki ramy i rury podsiodłowej o 1*. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy kto jeździ w bardziej zaawansowany sposób powie że tak się nie robi. 

ja jeżdżę z dużym ugięciem wstępnym i 150 mm to jest minimum. 

damper jeszcze bardziej bo jak usiądę to połowa tłoka prawie. 

bardziej na sztywno miałem w XC to 120 starczało. 

jak się jeździ dla zabawy to wszystko przejdzie ;)

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Debon air to hasło marketingowe. W 35-milimetrowych RS powiększyli objętość komory negatywnej, wsadzili uszczelki o zmniejszonym tarciu i zastosowali nowy smar. Dzięki temu czułość na drobniejszych nierównościach wzrosła. W 32-milimetrowych objętość komory względem solo air nie zmienia się.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, XC100S napisał:

każdy kto jeździ w bardziej zaawansowany sposób powie że tak się nie robi. 

ja jeżdżę z dużym ugięciem wstępnym i 150 mm to jest minimum. 

damper jeszcze bardziej bo jak usiądę to połowa tłoka prawie. 

bardziej na sztywno miałem w XC to 120 starczało. 

jak się jeździ dla zabawy to wszystko przejdzie ;)

@XC100Sczym jest spowodowane takie ustawienie SAG trochę dziwne te 50 % ugięcia wstępnego dampera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...