Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Od wczoraj kilka razy wysyłałem formularz resetu hasła i nic nie przyszło na maila...

Dobrze, że po iluś próbach skapnąłem się co mogłem wpisać... No nie mniej opcja nie działa. 

  • Root Admin
Napisano

Wiadomości wysyłane z forum spełniają wszystkie wymagania techniczne - SPF, DKIM, DMARC. Nie umieszczamy też 'podejrzanych' treści w wiadomościach, ale
niektóre serwery pocztowe filtrują wiadomości zanim w ogóle trafą do skrzynki. Mają na to swoje własne reguły... Nic z tym nie zrobię.

Kolejną rzeczą jest kwalifikacja maila jako SPAM, ale my od wielu lat nie wysyłamy żadnych treści 'promocyjnych'. Komunikacja jest zawężona wyłącznie do otrzymywania wiadomości technicznych i powiadomień, które użytkownik sam sobie może skonfigurować.

Napisano

W folderze SPAM nie ma maila. Sprawdzam takie miejsca.

I serwer poczty nic nie filtruje czemu setki (dosłownie) innych serwisów, stron działają a tu nie dochodzi mail? Podejrzane nie?.

  • Root Admin
Napisano
5 godzin temu, youmound napisał:

serwer poczty nic nie filtruje czemu setki (dosłownie) innych serwisów, stron działają a tu nie dochodzi mail? Podejrzane nie?.

Bo to nie są filtry na poziomie twojej skrzynki, tylko samego serwera.. One po prostu nie przepuszczają niektórych wiadomości według ustalonych przez dostawcę 'reguł'. Dlatego nic do Ciebie nie dochodzi.
Często te reguły są niedoskonałe i wychodzi tzw. false positive. Możesz sobie narzekać, ale my nie jesteśmy w stanie nic poradzić na to, co czyni Twój dostawca poczty.

Swoją drogą, byłeś w stanie aktywować konto, pewnie dostajesz jakieś powiadomienia o odpowiedziać w tematach, aktywnościach, itp... a jednak mail z resetem hasła nie doszedł... I tylko Ty go nie dostałeś.
 

  • Root Admin
Napisano

Problem ROZWIĄZANY.Użyj funkcji 'ZGŁOŚ', jeżeli posiadasz wątpliwości/zażalenia/reklamacje lub chcesz ponownie otworzyć temat.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...