To może wydawać się Wam głupim pytaniem, ale mam dylemat czy warto inwestować w aluminiowy gravel ? A konkretnie to czy jest sens wymienić koła na karbonowe, czy to może przerost formy nad treścią ? Obecne ważą ok 1800g , nowe by były o jakieś 400g lżejsze.
Z roweru jako takiego jestem zadowolony, pasuje mi geometria i wygląd, ale właśnie ciągle się waham czy warto do alumniniaka dokładać karbonowy osprzęt, na początek wspomniane koła, następnie sztyca i może kierownica, grupę to raczej zostawię taką która jest bo mam najwyższy model grx więc jedynie przeskok na bezprzewodową by tu był pewnym upgradem.
Aktualnie rower (54 cm) waży 10,1 kg co samo w sobie chyba nie jest takim złym wynikiem, ale skoro można by coś urwać z wagi ...
Pytanie
Gość pppp
To może wydawać się Wam głupim pytaniem, ale mam dylemat czy warto inwestować w aluminiowy gravel ? A konkretnie to czy jest sens wymienić koła na karbonowe, czy to może przerost formy nad treścią ? Obecne ważą ok 1800g , nowe by były o jakieś 400g lżejsze.
Z roweru jako takiego jestem zadowolony, pasuje mi geometria i wygląd, ale właśnie ciągle się waham czy warto do alumniniaka dokładać karbonowy osprzęt, na początek wspomniane koła, następnie sztyca i może kierownica, grupę to raczej zostawię taką która jest bo mam najwyższy model grx więc jedynie przeskok na bezprzewodową by tu był pewnym upgradem.
Aktualnie rower (54 cm) waży 10,1 kg co samo w sobie chyba nie jest takim złym wynikiem, ale skoro można by coś urwać z wagi ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach
12 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi