Grzejan123 Napisano 23 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2023 Witam, Mam problem z Wahoo jakiego wcześniej nie zauważyłem. Jest to na pewno związane z ostatnimi aktualizacjami lub ze względu na sparowanie ze Strava i Komoot. Posiadam od 3 lat Wahoo element roam (1). Podczas jazdy, raz wcześniej (np już po 2 godzinach), czasem później (np po 4 godzinach) Wahoo pokazuje mi informacje że bateria się rozładowała i się wyłącza. Zresetowałem go do ustawień fabrycznych - nie pomogło. Dziś odłączyłem Stravę i Komoot. Jak rozwiązać ten problem? Jeżdżę jakieś 2 tys km rocznie, trasy po 80-150 km. Więc nawigacja się przydaje. Ale jeżdżę głównie weekendami, wiec sprzęt nie jest mocno eksploatowany. Czy to możliwe żeby po 3 latach padła mu bateria? Jestem rozczarowany działaniem tego licznika. Od początku miałem z nim różne problemy, ale ten obecny dyskwalifikuje ten sprzęt całkowicie. Wygląda na to, że będę musiał kupić coś nowego? Tylko co? Gdyby nie ciagle problemy z działaniem Wahoo byłby dla mnie w 100% dobrym sprzętem i wystarczającym, dlatego wpierw chciałbym go „naprawić”. Proszę o wsparcie, jeśli ktoś wie, co zrobić? Z góry dziękuje za pomoc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 24 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2023 A tego Wahoo kupiłeś nówkę czy używkę. Jeżeli nówkę i przez trzy lata eksploatujesz w takim trybie jak piszesz to akumulator powinien być spoko. Teoretycznie akumulator po około 300-500 cyklach ładowania powinien mieć dalej około 80% nominalnej pojemności. Napisz na suport Wahoo przedstawiając swój problem. Jeżeli wina tkwi w sofcie ( czasami tak bywa) to wystarczy czekać na koleją aktualizację. Robiłeś downgrade firmware ? Jeżeli to nie pomaga to akumulator może być już "dętka". Nie wiem jak z dostępnością ogniw do Wahoo bo można zrobić rzeźbę i wymienić. Inna opcja tak jak pisałeś kupno nowego urządzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Raukos Napisano 10 Września 2023 Udostępnij Napisano 10 Września 2023 chyba naprawili ten problem, miałem podobny w Bolt v2, też mi się rozładował (podczas ładowania xD) i po ponownym podłączeniu nie chciał naładować powyżej chyba 50% (to było tak dziwne że nie pamiętam co to były za cuda), teraz jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.