Skocz do zawartości

[Reklamacja ramy] Giant Propel Advanced 2


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem posiadaczem nowego roweru Giant propel advanced 2. I niestety na ramię wyszły pęcherze.... Została złożona reklamacja, Giant reklamację uznał wraz z wymianą ramy, jak rozmawiałem z serwisantem to właśnie mówił że pod koniec sierpnia zostanie dostarczona rama itp, tylko że teraz Giant wymienia na taki jeden konkretny kolor. Ok nawet mi bardziej pasuje, ale tak sie teraz zastanawiam, tez po rozmowie z bratem... W takiej sytuacji raczej zostanie wymieniona całość czyli rama i widelec? 

Ja nawet nie pomyślałem o wersji w której wymienili by tylko ramę bez widelca i na nowym rowerze byłyby dwa różne kolory....

 

Ktoś cos wie na ten temat? Albo mial taka sytuację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byłem na szkoleniu organizowanym przez Giant to mówili że dają to co aktualnie mają na stanie, w tym przypadku dotyczyło to tego że dadzą ramę z poprzednich sezonów, w innym malowaniu, widelec zostaje ten co był. Powoływali się na zapisy z gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...