Kubaa00 Napisano 15 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2023 Witam przymierzam się do kupna roweru mtb do 3000. Jestem zielony w tym temacie i od około tygodnia poszukuję roweru bazując na innych opiniach w internecie. Mój wzrost to 178 cm / 94 kg - Czy przy takim wzroście i wadze rama 19 i koło 29 to dobry wybór? Czy może jednak rama 21? Głównie rower mi będzie służył do jazdy w mieście po ścieżkach rowerowych, czasami innego typu drogi. Na wiosce mam również ciekawe tereny tam już drogi przy lasach piaskowe np. Ogólnie dziennie zamierzam robić 10-15 km. Raz w tygodniu jakaś dłuższa trasa na weekend 50-60 km. Przygotowałem listę paru rowerów który przypadły mi do gustu i zastanawiam się który wybrać z tej listy, jako, że jestem zielony proszę o pomoc kogoś kto się zna. Chodzi mi głównie o to aby rower był z dobrych komponentów jak na taki budżet i żeby jazda na nim była przyjemna. 1. Rower MTB Kands 29 hardstone deore 19 2. Rower MTB Cube AIM PRO 20 / 29 3. MTB Romet Rambler R9.3 rama 20 cali 4. Rower MTB Kross Hexagon 5.0 Rower 5. MTB Merida BIG NINE 6. MTB Romet Mustang M7. 1 Proszę o pomoc co wybralibyście na moim miejscu z tej listy. Wielkie dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 15 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 15 Lipca 2023 Fajnie by było żebyś na przyszłość wklejał linki do rowerów, które chcesz żebyśmy ocenili. Z wymienionych jedynie pierwszy jest wart przemyślenia ze względu na najlepszy napęd, Deore, reszta to jakieś 2x8 Tourneye/Alivio, szkoda kasy. Jaka Merida Big.Nine? Nie napisałeś. Zobacz jeszcze: Indiana X-Pulser 5.9 Indiana X-Pulser 6.9 Rockridet Expl 540 (trochę ponad budżet ale ma sztywne osie i warto dopłacić) LAPIERRE Edge 7.9 Radvik Svart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...