Kubaa00 Napisano 15 Lipca 2023 Napisano 15 Lipca 2023 Witam przymierzam się do kupna roweru mtb do 3000. Jestem zielony w tym temacie i od około tygodnia poszukuję roweru bazując na innych opiniach w internecie. Mój wzrost to 178 cm / 94 kg - Czy przy takim wzroście i wadze rama 19 i koło 29 to dobry wybór? Czy może jednak rama 21? Głównie rower mi będzie służył do jazdy w mieście po ścieżkach rowerowych, czasami innego typu drogi. Na wiosce mam również ciekawe tereny tam już drogi przy lasach piaskowe np. Ogólnie dziennie zamierzam robić 10-15 km. Raz w tygodniu jakaś dłuższa trasa na weekend 50-60 km. Przygotowałem listę paru rowerów który przypadły mi do gustu i zastanawiam się który wybrać z tej listy, jako, że jestem zielony proszę o pomoc kogoś kto się zna. Chodzi mi głównie o to aby rower był z dobrych komponentów jak na taki budżet i żeby jazda na nim była przyjemna. 1. Rower MTB Kands 29 hardstone deore 19 2. Rower MTB Cube AIM PRO 20 / 29 3. MTB Romet Rambler R9.3 rama 20 cali 4. Rower MTB Kross Hexagon 5.0 Rower 5. MTB Merida BIG NINE 6. MTB Romet Mustang M7. 1 Proszę o pomoc co wybralibyście na moim miejscu z tej listy. Wielkie dzięki za pomoc Cytuj
Greg1 Napisano 15 Lipca 2023 Napisano 15 Lipca 2023 Fajnie by było żebyś na przyszłość wklejał linki do rowerów, które chcesz żebyśmy ocenili. Z wymienionych jedynie pierwszy jest wart przemyślenia ze względu na najlepszy napęd, Deore, reszta to jakieś 2x8 Tourneye/Alivio, szkoda kasy. Jaka Merida Big.Nine? Nie napisałeś. Zobacz jeszcze: Indiana X-Pulser 5.9 Indiana X-Pulser 6.9 Rockridet Expl 540 (trochę ponad budżet ale ma sztywne osie i warto dopłacić) LAPIERRE Edge 7.9 Radvik Svart Cytuj
PiotrWie Napisano 15 Lipca 2023 Napisano 15 Lipca 2023 A dlaczego MTB? Z opisu Twoich potrzeb wychodzi cross, MTB ma ( a przynajmniej powinien mieć) geometrię ułatwiającą podjazdy i zjazdy kosztem jazdy po płaskim. Cytuj