IgnacyOrl Napisano 8 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2023 Dzień Dobry, zauważyłem, że pojawiło mi się dużo rys na ladze.Sa wyczuwalne tylko jak przejadę po ladze paznokciem.Myślicie,że wystarczy serwis, czy będzie konieczna wymiana goleni? wysyłam zdjęcie jak to wygląda.Nie widać tu wszystkich rys, jednak jest ich dosyć sporo. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 8 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2023 Jaki to model? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgnacyOrl Napisano 8 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2023 Jest to sr suntour raidon 34 rc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 8 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2023 raidon 34 ma czarne rury a tu widać jak by to był chrom. Zrób wieksze zdjęcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgnacyOrl Napisano 8 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 8 Lipca 2023 Te rysy to prztarcia Tutaj zdjecie goleni Mam możliwość oddania go do serwisu tylko czy w tym momencie takie przetarcia będą skutkować gorszym działaniem amorka @ACTIVIA?Ślad są wyczuwalne pod paznokciem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 9 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2023 Musiał bys wymienić rurę goleniową, ślizgi i tuleje po stronie tej rysy, Moga być różne powody, np. brud pod uszczelką, Źle osadzona tuleja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IgnacyOrl Napisano 9 Lipca 2023 Autor Udostępnij Napisano 9 Lipca 2023 @ACTIVIAa czy obejdzie się bez wymiany goleni? Oddaje go na serwis i wymienią mi tulejki i zrobią serwis.Czy jest jednak konieczne wymienianie lag?Czy to tylko względy estetyczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 10 Lipca 2023 Udostępnij Napisano 10 Lipca 2023 Jeśli mocno to czuć na palcu to spowoduje ci szybsze przetarcie nowej tuleji ślizgowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca350 Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia Witam. Ja zreanimowałem XCT HLO sprężyna Suntour po 2 letnim sezonowaniu roweru na zewnątrz- są tacy katownicy, ale to nie byłem ja. Dostałem rower w prezencie. Na początek zakupiłem nowy widelec a potem zabrałem sie za trupka. O dziwo, po rozebraniu wymianie ślizgów i uszczelki przepolerowałem koszmarne wżery papierem ściernym 1000- 2000 na gładko i poskładałem i działa. Problem był z kardridżem tłumika ale i jemu dałem radę- oleju było zero. Nawierciłem w górnej części otworek 3mm wylałem co było czyli kilka kropel, przepłukałem i zalałem hydrolem na full i to był błąd- na każdym krawężniku był strzał jakby szczeknięcie. Wylałem olej wspomnianym otworkiem i pojechałem po bułki. I było super. Ale nie za bardzo. Więc dolewałem olej strzykawką aż zaczeło to pracować- zabawy było co niemiara ale o to mi chodzi właśnie. Obecnie śmigam cała zimę na tym trupku i jest super. A nowy Suntour leży pod szafą i czeka aż ten trupek sie wysypie. Lagi codziennie czyszczę szmaticzką i oliwie 1 kropelka Brunox i to wszystko. Czasem dla wprawy rozbieram widelec i patrze co sie dzieje- otóz nic sie nie dzieje. Otworek w tłumiku zakleiłem plasterkiem dla niepoznaki a w dolnej części goleni dolnych nawierciłem otworki fi 2 mm celem odwodnienia po myciu na myjni i to działa- jest sucho. Oczywiście moja walka z materią ma charakter hobbystyczno- masochistyczny. Ale polecam jak kto czas ma na takie walki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
baca350 Napisano 31 Stycznia Udostępnij Napisano 31 Stycznia W dniu 9.07.2023 o 14:37, IgnacyOrl napisał: @ACTIVIAa czy obejdzie się bez wymiany goleni? Oddaje go na serwis i wymienią mi tulejki i zrobią serwis.Czy jest jednak konieczne wymienianie lag?Czy to tylko względy estetyczne? Jeżeli lagi maja niewielkie wżery to można je przeszlifować papierkiem 500-1000-2000 aby nie było ostrych krawędzi bo zniszcza uszcelkę i ślizgi. I w koło komina można jeszcze się pokręcić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.