Eathan Napisano 14 Maja Autor Udostępnij Napisano 14 Maja (edytowane) Na asfalcie jest całkiem ok. Nie zauważyłem jakiś zamuleń Edytowane 14 Maja przez Eathan 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeg Napisano 14 Maja Udostępnij Napisano 14 Maja Dzięki. Sztos temat, fajny z perspektywy osób, które rozważają ten typ roweru 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutaj_napisz Napisano 22 Czerwca Udostępnij Napisano 22 Czerwca Czesc! Idzie do mnie wlasnie Rondo Ruut AL2 2022. Nie mam jednak aspiracji i budzetu przerobic go na GRX. Planuje na pierwszy ogien wymienić zaciski hamulca. Wedlug specyfikacji dostane Rever MCX. Mysle o wymianie na hybrydowy (mechaniczno-hydrauliczny) zacisk od TRP HY/RD HD-C711. Czy ktos juz kiedys realizowal taki przeszczep? Ma to sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eathan Napisano 22 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca @tutaj_napisz na 100% tych nie warto kupować https://www.olx.pl/d/oferta/hamulce-hybrydowe-zaciski-hydrauliczne-gravel-szosa-CID767-ID10wEI6.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=0 Były montowane w niektórych seriach rondo i jest to dramat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutaj_napisz Napisano 22 Czerwca Udostępnij Napisano 22 Czerwca @Eathan tak, to jest podobno straszny smietnik. TRP jeden zacisk kosztuje okolo 500 pln. Nie wiem tylko czy taka hybryda ma sens. Moze lepszy efekt uzyskam gdy wrzuce tam mechaniczny zacisk od Sram lub Avid. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 22 Czerwca Udostępnij Napisano 22 Czerwca Efekt? Na kierownicy baran zadowalający efekt hamowania uzyskasz jak odpowiednio ustawisz klamkomanetki i kierownicę. Najpierw wyciągnij jak największą siłę hamowania z samych ustawień kierownicy i klamek pod odpowiednim kątem, a gdy będzie to nadal za mało to wtedy można myśleć nad wymianą czegokolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 22 Czerwca Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2 godziny temu, tutaj_napisz napisał: @Eathan tak, to jest podobno straszny smietnik. TRP jeden zacisk kosztuje okolo 500 pln. Nie wiem tylko czy taka hybryda ma sens. Moze lepszy efekt uzyskam gdy wrzuce tam mechaniczny zacisk od Sram lub Avid. Możesz spróbować z mechanicznymi zaciskami gdzie ruchomy jest tylko jeden zacisk, styczność z takimi zaciskami obojętnie jakiej firmy dawały wrażenie że działa to ok. Obecnie mam w rowerze Shimano BR-RS 317 i działa to całkiem przyzwoicie, nie mam problemu zablokować tylne koło, nawet z szerokim kapciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 22 Czerwca Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2 godziny temu, tutaj_napisz napisał: @Eathan tak, to jest podobno straszny smietnik. TRP jeden zacisk kosztuje okolo 500 pln. Nie wiem tylko czy taka hybryda ma sens. Moze lepszy efekt uzyskam gdy wrzuce tam mechaniczny zacisk od Sram lub Avid. 5 stów za jeden zacisk hybrydowy 😂😂😂 Jakaś abstrakcja. Przecież niewiele drożej klamki hydrauliczne srama razem z zaciskami wyjdą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutaj_napisz Napisano 22 Czerwca Udostępnij Napisano 22 Czerwca @clavdivs zagra z klamkami Sram Apex? @Mihau_2 sztuki idzie kupić za około 750-800. Hydrauliczne klamki i zaciski to pewnie koło 1300-1400. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eathan Napisano 22 Czerwca Autor Udostępnij Napisano 22 Czerwca Za 1390 można się przesiąść na grx. Mix 600\400 i zmieniarka 812. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mabull Napisano 31 Lipca Udostępnij Napisano 31 Lipca Posiadam Rutt Al2x z 2022 i chciałbym wymienić korbę na GRX 600 czy muszę wymienić suport ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eathan Napisano 31 Lipca Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca @mabull musisz. Domyślnie u mnie była korba FSA z inną średnicą osi. Suport to kilkadziesiąt złotych. Pamiętaj, że to pressfit. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mabull Napisano 31 Lipca Udostępnij Napisano 31 Lipca W tym rowerze jest suport Shimano BB-RS500-PB PressFit więc średnica jest OK tylko po włożeniu nie mogę nakręcić korka zabezpieczającego tak jak by brakowało jakieś 3mm. Stara korba to Samox AF-37M. Pytanie czy ktoś przeprowadzał taką operację na takim rowerze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eathan Napisano 31 Lipca Autor Udostępnij Napisano 31 Lipca W moim była inna średnica i korba fsa. Ale pewnie coś się zmieniło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joker86 Napisano 16 Listopada Udostępnij Napisano 16 Listopada Jak suport typu PF ? Wszystko okej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eathan Napisano 16 Listopada Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada @Joker86 wszystko ok. Zero problemów. Nakręcone już całkiem sporo km i nic się nie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.