MovemeCrew Napisano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 Pytanie głównie do osób pracujących w sklepach rowerowych: Jak wygląda procedura przyjmowania zwrotu towarów marki Bontrager? Czy sprzęt ze zwrotu jest pakowany na miejscu i trafia ponownie na półkę? Moje pytanie wynika z tego, że kupując w dwóch sklepach Treka, trafiłem na oryginalnie zapakowane akcesoria (lampki i sakwy), które nosiły ewidentne ślady użytkowania. Minimalne, ale jednak widać, że ktoś tego już używał na rowerze. Tymczasem kiedy ja przyjechałem do sklepu, by zwrócić siodełko, pani sprzedająca kręciła nosem, że używanego sprzętu nie przyjmują. Kazała przyjechać ponownie, gdy na miejscu będzie właściciel 😛 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spidelli Napisano 28 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2023 Dziwne. Wymieniałem 2x siodełko w jednym sklepie, żona raz, w innym. Bez najmniejszego problemu. Siodełka zwracaliśmy w raczej dobrym stanie ale pewnie wprawne oko wylapałoby ślady montażu. Te, które kupowaliśmy wygladały na nieużywane. Ale jestem ciekaw procedury... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.