pa44wlak1 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 (edytowane) Witam serdecznie Rower - focus urban II 3x9 Korba - Truvativ stylo gxp 48x36x26 Przerzutki - shimano deore Opony - 28 Czeka mnie wymiana kasety i łańcucha moje pytanie brzmi czy można tam włożyć kasetę szosową i czy w ogóle zrobi to różnice w prędkości jazdy i czy nie pogorszy się kultura pracy. Poruszam się tylko po nawierzchni utwardzonej, tylko szosa. Jestem laikiem więc nwm czy jest tam szansa wrzucenia czegoś innego Edytowane 19 Czerwca 2023 przez pa44wlak1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 (edytowane) A jaka tam jest teraz kaseta? Chodzi Ci żeby zamiast jakiejś kasety mtb, załóżmy Deore, zamontować szosową np. Sorę? Że zamiast np. 11-34T zamontować np. 11-28T? Edytowane 19 Czerwca 2023 przez Greg1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pa44wlak1 Napisano 19 Czerwca 2023 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 Dokładnie tak jak piszesz przykładowo sora o stopniowaniu.. tutaj już liczę na waszą wiedzę. Cieżko jest stwierdzić jaka to jest kaseta jej żywotność się już skończyła tak samo jak widoczność oznaczeń Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Greg1 Napisano 19 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2023 Jak nie masz górek i nie potrzebujesz ekstra miękkich przełożeń to możesz, odległości między zębatkami są takie same. Zresztą z przodu masz 3 tarcze z najmniejszą 26T więc jak weźmiesz przykładowo 11-28T to na okoliczne wiadukty też wjedziesz 😁 Dopiero bodajże w kasetach 11-rzędowych są różnice między mtb i szosowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...