Hundred Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 Witam z góry uprzedzam że w kwestii rowerów jestem amatorem. Chciałbym zakupić rower głównie do jazdy po ulicy i drogach polnych, typowo szosowy odpada nie bedą to długie trasy chociaż kto wie czy potem ich nie będę robił. Chciałbym żeby rower mieścił się w cenie 1000 - 1500 zł ale jeżeli będzie jakaś super oferta albo przeskok komfortu to jestem w stanie nagiąć budżet do 2000 zł. Jaki rower polecacie, macie jakieś swoje propozycję ? 180 cm wzrostu, 73kg wagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 (edytowane) https://www.decathlon.pl/p/rower-trekkingowy-riverside-120/_/R-p-300806?c=Szary W przedziale cenowym do 2tyś zapomnij o jakichkolwiek "super" ofertach. Tutaj ledwo dostaniesz podstawowe modele. Musiałbyś się cofnąć do czasów przedkowidowych. Edytowane 15 Czerwca 2023 przez RabbitHood Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 15 Czerwca 2023 Mod Team Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 Straszna paździerz ta wersja. Już lepiej trochę dołożyć do 500ki: https://www.decathlon.pl/p/rower-crossowy-riverside-500-z-hamulcami-tarczowymi/_/R-p-300777?mc=8577925&c=Niebieski Przynajmniej nie ma przedpotopowych rozwiązań typu stery 1' czy Vki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 15 Czerwca 2023 Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2023 Nawet nie zwróciłem uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...