Skocz do zawartości

[przerzutka tył] Wybór nowej przerzutki do retro szosy peugeot


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

podczas ostatniej jazdy na mojej retro szosie przerzutka zrobiła salto przy okazji rozginając mocowanie koła jak i wyginając hak (zdjęcia). Co do samej ramy to zamierzam to nagrzać i wyprostować np wkręcić długą śrubę w hak przerzutki i jakoś tym manipulować. Jeżeli ktoś robił coś podobnego proszę o jakieś tipy :) Druga sprawa to wybór nowej przerzutki aktualnie mam wolnobieg 5 rzędowy i nie chciałbym go zmieniać. Czy przerzutka dedykowana np na 7 rzędów będzie dobrze pracować ? Nie chciałbym też wydać dużych pieniędzy więc raczej używana część. Nie znam się na tym, serdecznie proszę o jakąś poradę. 
Znalazłem takie dwie:

https://www.olx.pl/d/oferta/nos-nowa-retro-tylna-przerzutka-sachs-traxx-CID767-IDU6kCu.html

https://www.olx.pl/d/oferta/przerzutka-tyl-retro-shimano-acera-rd-m291-8rz-CID767-IDUYCd8.html

Pozdrawiam

IMG_4706.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stara przerzutka jak widać była indeksowana. Manetki masz indeksowane? Czy cierne (bezstopniowe). Jeśli te drugie, to każda przerzutka bedzie pasowała (poza Positronami i tym podobnymi wynalazkami), byleby się ją dało zamontować. Jesli masz manetki indeksowane (klikające przy każdej zmianie) to przerzutka też musi być indeksowana (podobnie jak wolnobieg). Ta Acera jest indeksowana, Sachs nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej  rama jest uszkodzona, jazda na niej grozi śmiercią lub kalectwem… nawet po dogięciu haka… do naprawy jedynie w warsztacie który zajmuje się lutowaniem lub naprawą ram …  nieuczciwy mechanik partacz podogina, a miejsce rozwarcia paszczęki haka walnie w najmniej odpowiedniej chwili.

…w żołnierskich słowach tylne koło może przy użyciu wysokiej energii zmienić jazdę w upadek.