Skocz do zawartości

[pozycja] Rower górski MTB Rockrider XC 100 29 - problem z pozycją czy trzeba zwrócić?


insaix3

Rekomendowane odpowiedzi

@chudzinki Niech mi ktoś teraz powie, czy nie mam farta z tym decathlonem? Takie hity..

@XC100S będę to mieć na uwadze. Czy to jest jedyna słuszna propozycja?

Dzwoniłem do serwisu, dzwonili do głównego serwisu i sami z siebie chcą dać sunringle duroc, czyli te które powiedziałeś lub zwrot środków. 

Edytowane przez blackeagle94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te koła do tego roweru to maks co możesz dostać. 

A tak na marginesie to Wszyscy są za Tobą ale, za jakiś krótki czas, bo sprawa już ciągnie się długo, będą podejrzenia że specjalnie przeciągasz. 

Żeby oczerniać Decathlon np. 

Sytuacja się odwróci.  

Żeby była jasność, nie bronie sklepu. 

Ja bym wziął cały nowy rower albo kasę i ... nowy nie koniecznie z Decathlon.  

Tak też aby sprawdzić jak to będzie u konkurencji.  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, XC100S napisał:

Te koła do tego roweru to maks co możesz dostać. 

A tak na marginesie to Wszyscy są za Tobą ale, za jakiś krótki czas, bo sprawa już ciągnie się długo, będą podejrzenia że specjalnie przeciągasz. 

Żeby oczerniać Decathlon np. 

Sytuacja się odwróci.  

Żeby była jasność, nie bronie sklepu. 

Ja bym wziął cały nowy rower albo kasę i ... nowy nie koniecznie z Decathlon.  

Tak też aby sprawdzić jak to będzie u konkurencji.  

 

Oczernić sklep? Niestety, ale to nie jest moja wina, że sprzedają chłam, który później muszą drutować na każdy możliwy sposób, a dodatkowo robiąc to nieudolnie.. Ja chciałem rower, który mi się nie rozpadnie na gwarancji (po gwarancji nie mam prawa cokolwiek powiedzieć i nawet nie próbowałbym), a sytuacja wygląda tak, że 2 miesiące nie minęło, kilometrów nabite nie jest wcale, a ciągle problemy. Rower nowy nie chcą dać, tylko i wyłącznie te koła lub kasę. Mam czas, aby się zastanowić bo jestem w delegacji i nie mam nawet jak zorgaznizować dostawę produktu do ich sklepu. Nie miałem nigdy takich problemów z jakimkolwiek produktem jak rower z Decathlonu, ale dla przykładu dodam, że rower narzeczonej jeździ bez zająknięcia (tylko kable od lampki przód urwała, bo zrobili za mocno trytytką i przy skręcie mocniejszym się kabelek urwał).

Przewija się gdzieś jeszcze temat innej takiej sztuki expl 540 gdzie chłopak prawie się nie zabił, tak był świetnie złożony rower (przegląd przed wydaniem zrobiony). Mogę poszukać i podlinkować jak komuś chce się poczytać.

 

Nadmienię jeszcze jeden wątek, jest sporo tych explo 540 na 2nd life po około 3,2k w stanie bardzo dobrym, dobrym czy jak mój "wzorowy". Dlaczego oddają rower, który wygląda jak nowy 600zl taniej? w opisach nie ma nawet opisanych defektów, a jak są to w postaci jakiś rysek lub nawet i nie.. Wyzbywają się tego modelu, obstawiam, że nie bez powodu.

Edytowane przez blackeagle94
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@MolekplNie po to kładę kasę na "nowy" przedmiot z gwarancją, aby robić z siebie pseudo-serwisanta. Poza tym, nie mam na to czasu i zdecydowanie bardziej mi się opłaci nawet zapłacić za naprawę/wymianę, niż to robić.

W aucie na gwarancji też naprawiasz sobie cokolwiek w przydomowym garażu? To jest identyczna sytuacja, tylko przedmiot jest inny. 

3 godziny temu, NerfMe napisał:

Biorąc pod uwagę rozgarniecie serwisanta to może się okazać że rower jest całkowicie ok, tylko złożyć nie potrafią... 

Ja bym powiedział, że jaka kasa taka praca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@Miro1970 Skoro wychodzę z deca po przeglądzie przed-zakupowym dwukrotnie wykonanym (pierwszy dzień wcześniej, drugi w dzień odbioru) i okazuje się, że mam zcentorwane tylne koło, to nie mam zaufania do tego sklepu wcale. W deca WAWA mnie olali, kazał serwis iść sobie na własny koszy koło ogarnąć co jest niedorzeczne, finalnie wyszło, że jeszcze obie opony miały znaczne odchyły na boki. To że serwis nie potrafił zdiagnozować następnie problemu z piastą i wymieniał co popadnie, świadczy tylko o bardzo słabym przeszkoleniu personelu. 

Jeżeli tobie pasuje kupować niesprawny produkt, który w teorii jest w 100% sprawny, to gratuluję empatii i wyrozumiałości do sklepu, oni mają cię daleko w poważaniu, jesteś tylko klientem. Ja korzystam z praw jakie mi jako klient przysługują, korzystam z gwarancji i będę to robić do momentu jej zakończenia. 

Edytowane przez blackeagle94
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...