munioman Napisano 19 Lutego 2024 Autor Napisano 19 Lutego 2024 Po 3 miesiącach stania spadek ciśnienia z 8 do 2 barów - czyli tyle co w dętkach butylowych w drugim rowerze. Jest dobrze! Cytuj
Thomass13 Napisano 19 Lutego 2024 Napisano 19 Lutego 2024 Sprawdzają ci się takie lekkie dętki nie ma na tym kapci?. Sam się zastanawiam czy nie zainwestować w takie dętki wraz z oponami w szosie vittoria. Aktualnie dostałem jedna sztukę dętki vittoria lateksowa która coś koło 46 g waży. W porównaniu z Continental różnica po zmianie będzie znaczną bo continental 1 sztuka to 140 g. Czyli realnie na wadze bym zaoszczędził jeszcze ponad 200g. Cytuj
munioman Napisano 19 Lutego 2024 Autor Napisano 19 Lutego 2024 ciężko mi powiedzieć coś o dziurawieniu dętek bo od kiedy je mam to względnie mało jeździłem, do tego używam też dwóch taśm jedna na drugą (zacząłem tak robić na butylowych bo dziurawiły mi się o krawędź otworu na nypel przy większych obciążeniach). Czy TPU jest na tyle mocna żebym mógł z drugiej taśmy zrezygnować - nie wiem. Na pewno bardzo dobrze wychodzi stosunek ceny do oszczędzonej masy jeżeli się kupuje chińczyki poniżej 5 dyszek za parę, jak wrzucałem stronę temu z nowych części jest to jedna z korzystniejszych oszczędności masy. Cytuj
KNKS Napisano 20 Lutego 2024 Napisano 20 Lutego 2024 Miałem w szosie Tubolito. Jedna uległa rozerwaniu podczas jazdy, coś jakby 2cm pęknięcie "szwie", a drugą wysadziło podczas stania w domu 🤣. Tak jest. Rower stał sobie w pomieszczeniu i nagle doszło do rozszczelnienia. Bum i kapeć gotowy 🙄 To było Tubolito, więc do tych bezpośrednio z Chin podchodzę z pewną doza nieufności, bo niekoniecznie chciałbym doświadczyć takiego rozszczelnienia podczas któregoś z szybkich zjazdów. Cytuj
pecio Napisano 20 Lutego 2024 Napisano 20 Lutego 2024 Ja śmigam na Tubolito w wersji wylajtowanej s-tubo i nigdy nie było problemów po za zaworami we wczesnych wersjach. Nigdy żadna nie wybuchła tak sama od siebie no chyba że ją źle zapakujesz pod oponę. Tak sama od siebie to strzeliła latexowa ale z mojej winy, bo przy montażu ją przyszczypałem. Jedyny ból przy tych dętkach TPU to proces klejenia łatki. Strasznie długo to trwa. Dlatego jak złapię kapcia to od razu wymieniam na nową a starą w tym samym czasie kleję i idzie na rezerwę gdzie " dochodzi do siebie". Cytuj
Chociemir Napisano 20 Lutego 2024 Napisano 20 Lutego 2024 (edytowane) W rowerach szosowych od lat używam Tubolito i Revoloop. Tylko z jedną miałem problemy: od początku nie trzymała ciśnienia na łączeniu. W gravelu mam system bezdętkowy, ale awaryjnie wożę RideNow - raz zdarzyło mi się użyć i było w porządku. Są jeszcze Aeorothan Schwalbe, mam w zapasie, ale nie używałem. Edytowane 20 Lutego 2024 przez Chociemir Cytuj
munioman Napisano 25 Lutego 2024 Autor Napisano 25 Lutego 2024 Spadek ciśnienia na dętkach TPU po 2 tygodniach stania : z 8 do 5,5 bara. Jak dla mnie bardzo przyzwoicie. Na tym kończę relacjonowanie spadków ciśnień, dętka ak się ułoży to popuszcza podobnie jak butylowa albo nawet trzyma to powietrze lepiej. Dla mnie jest wystarczająco dobrze. Cytuj
mike78 Napisano 4 Maja 2024 Napisano 4 Maja 2024 i jak tam dętki TPU podczas jeżdzenia a nie stania miesiącami? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.