munioman Napisano 19 Lutego Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego Po 3 miesiącach stania spadek ciśnienia z 8 do 2 barów - czyli tyle co w dętkach butylowych w drugim rowerze. Jest dobrze! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 19 Lutego Udostępnij Napisano 19 Lutego Sprawdzają ci się takie lekkie dętki nie ma na tym kapci?. Sam się zastanawiam czy nie zainwestować w takie dętki wraz z oponami w szosie vittoria. Aktualnie dostałem jedna sztukę dętki vittoria lateksowa która coś koło 46 g waży. W porównaniu z Continental różnica po zmianie będzie znaczną bo continental 1 sztuka to 140 g. Czyli realnie na wadze bym zaoszczędził jeszcze ponad 200g. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
munioman Napisano 19 Lutego Autor Udostępnij Napisano 19 Lutego ciężko mi powiedzieć coś o dziurawieniu dętek bo od kiedy je mam to względnie mało jeździłem, do tego używam też dwóch taśm jedna na drugą (zacząłem tak robić na butylowych bo dziurawiły mi się o krawędź otworu na nypel przy większych obciążeniach). Czy TPU jest na tyle mocna żebym mógł z drugiej taśmy zrezygnować - nie wiem. Na pewno bardzo dobrze wychodzi stosunek ceny do oszczędzonej masy jeżeli się kupuje chińczyki poniżej 5 dyszek za parę, jak wrzucałem stronę temu z nowych części jest to jedna z korzystniejszych oszczędności masy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KNKS Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego Miałem w szosie Tubolito. Jedna uległa rozerwaniu podczas jazdy, coś jakby 2cm pęknięcie "szwie", a drugą wysadziło podczas stania w domu 🤣. Tak jest. Rower stał sobie w pomieszczeniu i nagle doszło do rozszczelnienia. Bum i kapeć gotowy 🙄 To było Tubolito, więc do tych bezpośrednio z Chin podchodzę z pewną doza nieufności, bo niekoniecznie chciałbym doświadczyć takiego rozszczelnienia podczas któregoś z szybkich zjazdów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego Ja śmigam na Tubolito w wersji wylajtowanej s-tubo i nigdy nie było problemów po za zaworami we wczesnych wersjach. Nigdy żadna nie wybuchła tak sama od siebie no chyba że ją źle zapakujesz pod oponę. Tak sama od siebie to strzeliła latexowa ale z mojej winy, bo przy montażu ją przyszczypałem. Jedyny ból przy tych dętkach TPU to proces klejenia łatki. Strasznie długo to trwa. Dlatego jak złapię kapcia to od razu wymieniam na nową a starą w tym samym czasie kleję i idzie na rezerwę gdzie " dochodzi do siebie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chociemir Napisano 20 Lutego Udostępnij Napisano 20 Lutego (edytowane) W rowerach szosowych od lat używam Tubolito i Revoloop. Tylko z jedną miałem problemy: od początku nie trzymała ciśnienia na łączeniu. W gravelu mam system bezdętkowy, ale awaryjnie wożę RideNow - raz zdarzyło mi się użyć i było w porządku. Są jeszcze Aeorothan Schwalbe, mam w zapasie, ale nie używałem. Edytowane 20 Lutego przez Chociemir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
munioman Napisano 25 Lutego Autor Udostępnij Napisano 25 Lutego Spadek ciśnienia na dętkach TPU po 2 tygodniach stania : z 8 do 5,5 bara. Jak dla mnie bardzo przyzwoicie. Na tym kończę relacjonowanie spadków ciśnień, dętka ak się ułoży to popuszcza podobnie jak butylowa albo nawet trzyma to powietrze lepiej. Dla mnie jest wystarczająco dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mike78 Napisano 4 Maja Udostępnij Napisano 4 Maja i jak tam dętki TPU podczas jeżdzenia a nie stania miesiącami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.