Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, trafił mi się starszy rower z hamulcami Avid Juicy 3. Oczywiście hamulce do remontu i tutaj pojawia się mój dylemat. Co to było warte kiedy było w sprzedaży. Inaczej stawiając pytanie: Czy ktoś doświadczony jest w stanie porównaśc siłę / modulacje / możliwość dłuższego hamownia do jakiejś współczesnej konstrukcji szimano? Jaki to ma poziom około MT200?

Jako, że to wolałbym zachować rower w oryginale to pokusiłbym się o ich serwis, jednak rower będzie jeździł ze mną po singletrackach, także fajnie gdyby się do tego nadawał...

Podpowie ktoś kal to hamowało? Bo ciężko mi znaleźć obiektywne informacje z czasów obecnych...

Napisano

Wciąż takie posiadam leżą jako zapasowe jakby coś padło - w zeszłym roku bratu padł dzień przed wyjazdem (chyba był to szczyrk) code rs (tył) - używał, nie narzekał. Zaznaczę, że były one po serwisie - z rok wcześniej - jednak leżały nieużywane. Z tego co pamiętam często zapiekały się w nich tłoczki z jednej strony. Swoich nie bałbym się założyć na singletracki.

Napisano

Juicy 3 są pod każdym względem lepsze niż mt200. Jeśli są do remontu- cokolwiek to znaczy  - to jednak zamiast j3 lepiej np mt400 od shimano. 

Napisano

Hmm, dzięki jakoś mi to naświetliło temat.

A powiedzcie mi, może wiecie. Jaki hamulec hydrauliczny z lat dajmy na to 2004-2009 był killerem? Avid Juicy Seven… A coś z innych stajni?

Napisano

@tobo Taki co np da radę na zjeździe dłuższym, działa dobrze itd. Mam świadomość, że onegdaj hydrauliki nie dorównywały dzisiejszym, ale jestem w stanie przypuszczać, że takie topy spokojnie sa porównywalne z takimi BR-M6000 jeżeli chodzi o siłę hamowania. Pytanie upierdliwe, pewnie. Mam Cannondale z Headshokiem z 2006 roku do lekkiego remontu. Mam sentyment do tych rowerów i amortyzatorów. Zamierzam na nim jeździć, no i mam dylemat. Czy pakować do niego współczesny szpej. Czy raczej coś z przed półtorej - dwóch dekad. Przemawia bardziej to drugie rozwiązanie i jak ze wszystkim jestem w stanie sobie poradzić i właściwie mam wszystko inne, to hamulce hydrauliczne są dla mnie czarną magią, bo wtedy jeździłem na Vkach i miałem gdzieś hydrauliki...

Napisano

Ok powiedzmy, że zostałem namówiony do zakupu współczesnej produkcji. Zgaduję, że najrozsądniej jeżeli chodzi o cenę jest kupić MT-500? 

Napisano

Pewnie kupiłbym coś nowego, natomiast mam je w mtb z 2008, chodzi to do dzisiaj, zaliczone paredziesiąt maratonów mtb, w górach latało to bardzo dobrze, problemów z serwisem nie było. MEchanior z luzem to ogarnia, ale też nie psuje się to specjalnie. Jedynie co mnie wpieniało to dość mało miejsca na tarcze,nie szło ich rozsunąć jak np.: w shimano co w połączeniu z qr i ciągłym wyciąganiu koła podczas transportu rodziło spore irytacje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...