Anonimek1231 Napisano 30 Maja 2023 Udostępnij Napisano 30 Maja 2023 Chyba dobry dział. :3 Jaki uchwyt do telefonu na rower? Nie znam się, a chciałbym, żeby mój telefon przeżywał w miarę każdą jazdę. Coś sprawdzonego co nie sprawi, że przy większym podjeździe, nierówności zrzuci mi telefon na ziemię. Telefon: huawei p20 lite Coś za 50-80zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
keltu Napisano 30 Maja 2023 Udostępnij Napisano 30 Maja 2023 (edytowane) GUB G-80 - trzyma jak imadło, można zamontować telefon horyzontalnie, wertykalnie a do tego jest opcja montażu na mostku. Jak dobrze dokręcisz to nie drgnie nawet przy glebach. Edytowane 30 Maja 2023 przez keltu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Anonimek1231 Napisano 30 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 30 Maja 2023 (edytowane) @keltu Fajne, fajne. A łatwo się wyciąga telefon? Jakby ktoś miał potrzebę wyciągania i wsadzania telefonu do uchwytu np co 20 minut. Będzie to pasować do troszkę grubszej kierownicy? 9.5cm obwodu Chociaż widziałem, że montują ten uchwyt nawet do kierownicy motocykla więc chyba tak. Edytowane 30 Maja 2023 przez Anonimek1231 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...