Skocz do zawartości

[klamki - poszukiwania] Podwójne klamki na jeden albo dwa palce


Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowne grono.

W związku z tym, że posiadam gołą ramę do streetu oraz pasujący do niej amortyzator, chodzi mi po głowie pewien pomysł żeby ulepić sobie sprzęcik do tłuczenia się po miejskich murkach. Kiedyś na to chorowałem i jest sentyment aby znowu mieć. :)

Niby nic nowego, niby nic trudnego, ale ciekawostką jest fakt, że i amor i rama mają mocowania zarówno pod V-ki jak i pod hamulce tarczowe. Tak sobie myślę, że fajnie i oryginalne byłoby tą sposobność wykorzystać. Mam w głowie obraz jakichś SLXów na małej tarczy w duecie z jakąś kotwicą jak np. Magura HS33. Te pierwsze służyłyby modulacji pod tricki typu stoppie, manual, czy inne wariacje na jednym z kół... a te drugie jako końcowy beton do ich blokowania i wgniatania tanich obręczy. ;) Pytanie moje jest takie, czy ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

Przeszukując internety natknąłem się na coś takiego od Triton Cycles pod linki...

image.thumb.png.7c5e695abf532cbc39e919b80385d3bd.png

...albo coś takiego od Hope pod hydraulikę...

image.png.520452808e971540f0f39eba1843e860.png

Pierwsze nie pasuje ze względu na linkę, a drugie ze względu na cenę oraz fakt, że jest przeznaczone do obsługi każdego hamulca osobno. Mnie najbardziej interesuje hybryda obu rozwiązań, czyli jedna dźwignia na dwa hydrauliczne przewody albo dwie dźwignie wciskane tym samym ruchem, na jeden albo dwa palce, które obsłużą i zacisk z tarczą i hamulec na pivotach jednocześnie. Do tego dodam, że wszelkie regulacje są mile widziane. :)

Widział ktoś kiedyś takie rozwiązanie? Jest to możliwe do kupienia i zgrania w jakichś sensownych pieniądzach? Waga nie gra roli. Nawet jakby rower ważył 15-16kg to mam siłę żeby to dźwignąć. Może jakiś chińczyk albo coś na indywidualne zamówienie?

Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi. Może nie jestem pierwszą osobą, która czegoś takiego szuka?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Nie no dobra... 1000zł to lekka przesada za splitter z pokrętełkiem. Bardziej niż jakiś ABS jakiś podział przepływu by się przydał. W sumie to jest do wykonania taniej, tylko pytanie jak to z klamką. Nie będzie tak, że zabraknie jej skoku żeby docisnąć efektywnie oba hamulce na raz? Na moją logikę to jej tłok będzie musiał podawać 2x więcej oleju. Czy jakoś to inaczej działa? Klocki bardziej przysunięte?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...