Skocz do zawartości

[damper] Suntour Epicon Lod - damper - wymiana


mejdej83

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie się zacząłem zastanawiać nad jedną rzeczą jeszcze, ta tuleja długa, na której opierają się dystanse i w którą wchodzi śruba, jest aluminiowa. W zestawie były tuleje ślizgowe z polimeru do tego, a ja zostawiłem w oczkach amora oryginalne, metalowe z teflonem, bo są nowiutkie i nie widziałem sensu wybijania ich. Czy tu nie będzie jakiegoś problemu?

pzdrower

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.05.2023 o 18:00, sznib napisał:

Ja mam Monarcha RT3 i generalnie jestem zadowolony.

A po jakim czasie od nowości, czy ilości przejechanych kilometrów, przestał ci wypluwać nadmiar smaru? Bo ja już zrobiłem ze 100km i nadal taki efekt jak na focie. Sag też sprawdziłem dziś i się powiększył, możliwe, że przez ten nadmiar smaru wypluty, czy martwić się nieszczelnością już?

PXL_20230611_144358551~2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

W sumie to nie pamiętam, damper mam już ponad 5 lat. Po podstawowym serwisie też jakiś czas widać olej na ladze, to normalne, ale od dawna już nie liczę po jakim czasie/dystansie znika. W każdym razie w nowym damperze czy po serwisie puszki to normalne. Co do Sagu to ile Ci uciekło?

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...