Marcin2023 Napisano 18 Maja 2023 Napisano 18 Maja 2023 Witam Mam problem kupiłem amortyzator 11/ 8 bez gwintu teraz jest problem jaką na rękę kupić żeby rurę sterową nagwintować Cytuj
Rafał87 Napisano 18 Maja 2023 Napisano 18 Maja 2023 a coś więcej? jaki to rower? co tam było wcześniej wstawione? generalnie to były rury calowe z gwintem i 1 1/8 cala bez gwintu, o gwintowanych 1 1/8 nie słyszałem, wątpię abyś to w domowych warunkach nagwintował. Zmiana sterów na ahead może by pomogła i rura bez gwintu by mogła zostać. Cytuj
Mod Team bogus Napisano 18 Maja 2023 Mod Team Napisano 18 Maja 2023 Po zdjęciu roweru śmiem stwierdzić, że tam nie ma zamontowanego amortyzatora z gwintowaną rurą sterową. Cytuj
raven82 Napisano 18 Maja 2023 Napisano 18 Maja 2023 były takie stery/widelce 1 i 1/8 w "okresie przejściowym" ja bym olał gwintowanie i zmienił stery i mostek (choć na zdjęciu roweru wyraźnie widać ahead) Cytuj
marvelo Napisano 18 Maja 2023 Napisano 18 Maja 2023 Widelec pokazałeś i faktycznie jest na nim gwint. Ale interesują nas też pozostałe elementy, czyli stery (łożyskowanie widelca w ramie) i mostek. Czy mostek (jeśli jest taki jak na wklejonym zdjęciu, czyli ahead) był zamontowany bezpośrednio na rurze sterowej widelca (pomimo istnienia tam gwintu, średnica jest ta sama i teoretycznie da się to zrobić), czy na przejściówce (ADAPTER ZOOM DO WSPORNIKA KIEROWNICY Q-85S SREBRNY - Q-85S - 10549514899 - Allegro.pl), zamontowanej na klin wewnątrz rury sterowej i wystającej z niej na pewną wysokość, umożliwiającą zamontowanie na niej mostka? No i czy po demontażu mostka musiałeś jeszcze odkręcać taką szeroką nakrętkę na widelcu? Tak byłoby, gdybyś miał tą przejściówkę i stery skręcane (gwintowane). Cytuj
Maciek.B Napisano 19 Maja 2023 Napisano 19 Maja 2023 Daj 10 godzin temu, Rafał87 napisał: o gwintowanych 1 1/8 nie słyszałem Do dziś w większości rowerów trekingowych, miejskich i w wielu dziecięcych są widelce 1 i 1/8 z gwintem @Marcin2023 dobra narzynka tego typu kosztuje więcej niż ten rower 😛 Poza tym, taką ręczną narzynką, dość ciężko jest zacząć gwint. Tego się używa raczej do przedłużania już istniejącego gwintu. Daj zdjęcie wszystkiego co masz (stery, główka ramy i wspornik kierownicy) i wszystko będzie jasne. A nie będziemy gdybać i snuć domysły, bo Tobie nie chce się napisać więcej niż 2 słowa z wklejonym zdjęciem nie tego co trzeba. P.S. Ten czerwony Kellys ze zdjęcie na 100% ma stery typu ahead, więc albo pomyliłeś rowery, albo tam jest coś równo namieszane. 1 Cytuj
Marcin2023 Napisano 19 Maja 2023 Autor Napisano 19 Maja 2023 Faktycznie ten ze zdjęcia ma cztery nie na gwint To jest zdjęcie z internetu w poniedziałek dołączę zdjęcia jest róża sterowa która lekko wychodzi nakręca się nakrętkę na gwint i wkłada się taki mostek z klinem z dłuższą śrubą w poniedziałek dorzucę zdjęcia Cytuj
yapabaka Napisano 19 Maja 2023 Napisano 19 Maja 2023 To ja jeszcze dopytam: sprawdzałeś, czy rura sterowa w starym i w nowym "amortyzatorze" mają tę samą średnicę? Nie jest przypadkiem tak, że stary widelec był pod 1 cal? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.