Cześć! Zwracam się za wielką prośbą o rozwianie wątpliwości związanych z kupnem części rowerowych.
Dwa lata temu dostałem Trek'a xCaliber8 pod koniec lata. W tym sezonie na kontroli okazało się, że mam kilka rzeczy do wymiany.
Póki co do wymiany mam łańcuch, tylnia zębatkę i opony. Coś strzela mi w supporcie. Dokupilbym też dodatkowy komplet kół. W tym też potrzebuje porady.
Czy mogę kupić lepsze części niż te seryjne?
Czy lepsze/droższe znaczy bardziej trwałe?
Czy mogę wymienić przednia kasetę na większą żeby zwiększyć prędkość, która mogę osiągnąć i czy ten proces jest opłacalny.
Tylnia seryjna piasta ma 12biegow. Najwyższego nigdy nie zapiąłem. Najniższe dwa zajechane.
Mieszkam w Holandii. Chciałbym mieć dwa komplety kół. Jeden typowo do jazdy po mieście. Drugi na wypraw i jazdy po polnych drogach, zboczach (w tym sezonie zamierzam kilka razy wybrać się w Belgijskie "góry". Oznaczałoby to, że na komplecie miejskim nie potrzebowałbym raczej kasety z wysokimi biegami.
Wytrzymały łańcuch, który przeżyje intensywny sezon. Dodam, że po każdym błocie czyszczę cały napęd. Zamotałem się tylko z przeglądem na czas przez co ucierpiała tylnia piasta.
Wiem, że to pytania wręcz banalne dla kogoś kto się zna. Ja wiem tylko jak wyczyścić, wymienić i szybko jeździć;) Poradźcie mi jaki sprzęt byście wybrali. Finanse grają jakąś rolę, ale wolę dopłacić i mieć dobre niż się potem martwić.
Pytanie
Gość Robert
Cześć! Zwracam się za wielką prośbą o rozwianie wątpliwości związanych z kupnem części rowerowych.
Dwa lata temu dostałem Trek'a xCaliber8 pod koniec lata. W tym sezonie na kontroli okazało się, że mam kilka rzeczy do wymiany.
Póki co do wymiany mam łańcuch, tylnia zębatkę i opony. Coś strzela mi w supporcie. Dokupilbym też dodatkowy komplet kół. W tym też potrzebuje porady.
Czy mogę kupić lepsze części niż te seryjne?
Czy lepsze/droższe znaczy bardziej trwałe?
Czy mogę wymienić przednia kasetę na większą żeby zwiększyć prędkość, która mogę osiągnąć i czy ten proces jest opłacalny.
Tylnia seryjna piasta ma 12biegow. Najwyższego nigdy nie zapiąłem. Najniższe dwa zajechane.
Mieszkam w Holandii. Chciałbym mieć dwa komplety kół. Jeden typowo do jazdy po mieście. Drugi na wypraw i jazdy po polnych drogach, zboczach (w tym sezonie zamierzam kilka razy wybrać się w Belgijskie "góry". Oznaczałoby to, że na komplecie miejskim nie potrzebowałbym raczej kasety z wysokimi biegami.
Wytrzymały łańcuch, który przeżyje intensywny sezon. Dodam, że po każdym błocie czyszczę cały napęd. Zamotałem się tylko z przeglądem na czas przez co ucierpiała tylnia piasta.
Wiem, że to pytania wręcz banalne dla kogoś kto się zna. Ja wiem tylko jak wyczyścić, wymienić i szybko jeździć;) Poradźcie mi jaki sprzęt byście wybrali. Finanse grają jakąś rolę, ale wolę dopłacić i mieć dobre niż się potem martwić.
Pozdrawiam wszystkich rowerowych świrów:)
Robert
0 odpowiedzi na to pytanie
Rekomendowane odpowiedzi