aruś Napisano 3 Maja 2023 Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 Witam Zastanawiam się czym wypełnić rysy na goleni dampera powietrznego. Kropelka? Żywica epoksydowa? Testował ktoś z Was jakieś "wypełniacze" jak to wygląda w praktyce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lezia Napisano 4 Maja 2023 Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 Zobacz może to: https://j-techsuspension.co.uk/products/scratch-cover-fork-stanchion-repair-kit?variant=32257613791372 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 4 Maja 2023 Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 A przyczynę znalazłeś? Bo wygląda że masz także kompletnie zjechaną powłokę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 4 Maja 2023 Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 Jeżeli tylko w tamtym miejscu są otarcia to widać, że amor "krzywo" pracuje i ściera mocniej jedną stronę. Co do pytania - kiedyś trochę mniejszą dziurkę wypełniałem cyjanoakrylem (kropelką) po czym na mokro drobną gąbką ścierną wyrównałem i jakoś to trzymało. Pewnie pewniejsza byłaby żywica - no ale wszystko zależy od ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 4 Maja 2023 Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 Kropelka posypana sodą kuchenną staje się twardą szpachlą. Można by było spróbować, ale sugerowałbym najpierw sprawdzić na czymś, co i tak można wyrzucić. Bo doszlifowanie tego aby nie wystawało ponad powierzchnię golenia może być trudne. A wgłebienie jest płytkie, mało co tej szpachli musi zostać na goleniu. Jak to sie sprawdzi w jeżdzie - nie wiem. Nie regenerowałem tak amora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuChu Napisano 4 Maja 2023 Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 Według mnie, nie bardzo ma to sens. Widać że coś jest nie tak z tym amortyzatorem. Żeby nie okazało się, że wypełnienie będzie twardsze niż goły metal dookoła i tylko pogorszy problem. Z tego co tu widać, to coś szoruje po goleni i stąd ubytki. Najpierw trzeba znaleźć przyczynę. Ubytki wypełnia się na w pełni sprawnym widelcu, gdy chociażby po uderzeniu w coś twardego, powstają odpryski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aruś Napisano 4 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2023 Amortyzator swoje już wyjeździł i miał prawo się wytrzeć. Służy w elektryku - śnieg deszcz błoto - na okrągło. To delikatny damper pracował i tak dłużej niż oczekiwałem. Te zadziory to ziarenka piasku pod uszczelką wyrobiły. Przez to co 4 godziny jazdy trzeba dopompować powietrza. Dt ma wyjątkowo miękkie te golenie. Szkoda mi go wyrzucać bo poza tymi ubytkami wszystko jest w bdb stanie. Będę więc kombinował z wpełnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.