scaraab Napisano 2 Maja 2023 Udostępnij Napisano 2 Maja 2023 Miche K1 tył. Luz pomiędzy korpusem piasty a wielowypustem dla tarczy. Luz ok 2mm. Skąd dlaczego jak naprawić czy szrot? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_288 Napisano 2 Maja 2023 Udostępnij Napisano 2 Maja 2023 dokręć mocniej nakrętkę😂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scaraab Napisano 2 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2023 Nie rozumiesz. Luz OSIOWY pomiędzy wielowypustem a korpusem a nie boczny. Tarcza dokręcona na sztywno. Jak zacisnę hampla to tarcza stoi a koło robi ruch przód/tył o kilka stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ArtGD Napisano 3 Maja 2023 Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 Jeśli nakrętka jest dokręcona na max'a, to może klocki w zacisku się przesuwają. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam55 Napisano 3 Maja 2023 Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 Szczerze powiem ze zauważyłem u siebie to samo. Piasta rs505 i tarcza rt70. Z przodu tego nie ma, ale z tyłu po zacisniecou hamulca koło cofa się i idzie do przodu minimalnie. Trudno stwierdzić gdzie jest ten luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 3 Maja 2023 Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 Są 2 możliwości. Luz na wieluwpuście lub rozpadnięty korpus (swego czasu przypadłość maviców i dt 240s). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 3 Maja 2023 Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 Nie miałem piasty na centerlocka, która takiego luzu by nie miała. DT Swiss, Shimano, Formula. Wszystkie miały taki luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam55 Napisano 3 Maja 2023 Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 2 godziny temu, Dokumosa napisał: Są 2 możliwości. Luz na wieluwpuście lub rozpadnięty korpus (swego czasu przypadłość maviców i dt 240s). Koła i nowe piasty zakładałem w tamtym roku i z tego co pamiętam zauważyłem to dość szybko. Ale z tyłu gdzie jest ten luz założyłem stara tarcze a na przedzie była wymieniana na nową. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scaraab Napisano 3 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 ArtGD gdyby klocki się poruszały to i tarcza by się ruszała. Nigdy nie miałem luzu na center locku w żadnej piaście a trochę ich przerobiłem. (XTR, 240, 340, już trzeci komplet miche, mavic 3 komplety crossmaxów, fulcrumy itd.) To pierwszy raz. Rower jest nowy więc idzie do reklamacji. W Fulcrum kiedyś powiedzieli że tak może być, ale to nie był mój przypadek. Zobaczymy co powie producent. Dobrze że mam koła zapasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
scaraab Napisano 3 Maja 2023 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2023 Luz namierzony: wielowypust piasty nie odpowiada idealnie wielowypustowi tarczy. Luz jest tu, i nawet dopier....nie kluczem tarczy do piasty nic nie daje. Taki urok. Temat rozwiązany w moim przypadku. Może kupię inne tarcze jak mi się nie uda tej dobrze odtłuścić - bo temat się pojawił przy tej okazji. XD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_288 Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 Można spróbować w jakiś sposób zdrutować, najlepszy jaki przychodzi mi do głowy to trochę kleju go gwintów dać na wielowypust Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adam55 Napisano 6 Maja 2023 Udostępnij Napisano 6 Maja 2023 klej do gwintu nie zda egzaminu przy takim połączeniu. Gwint to duża powierzchni i całkiem inny rodzaj sił na niego działających. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.