Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

Składam customowe kolo na tył, przód Bontrager z płaskimi szprychami aero (takie bardzo "rozklepane"). Zastanawiam się czy wybór szprych ma jakieś większe znaczenie. Da się wyczuć różnice sztywności, przeniesienia napędu? Czy po prostu wziąć co dają i się nie zastanawiać?

Da się w ogóle kupić płaskie, srebrne 276+286mm, montowane standardowo (zakrzywione na końcu) za jakieś sensowne pieniądze?

Napisano

Sapim CX-Ray to szprychy powstałe przez rozwalcowanie na płasko (w części środkowej) szprych Laser. Te drugie ważą praktycznie tyle samo, mają podobną wytrzymałość, a kosztują znacznie mniej. Właściwości aerodynamiczne też mają już nieco lepsze niż zwykłe szprychy 2 mm (bo w centralnej części mają 1,5 mm). CX-Ray są już tylko nieznacznie lepsze, przy dużym wzroście ceny.  

Napisano

Dzięki za informacje.

Chciałem jeszcze dopytać, czy się wyczuć w czasie jazdy różnicę związaną z jakością szprych?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...