Skocz do zawartości

[Zestaw oświetlenia] Lampki z ładowaniem USB-C/akumulatorem/akumulatorkami

busz

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

postanowiłem, że w tym roku wrócę do kolarstwa, obecnie jestem na etapie szukania lampek. Będę jeździł głównie po ścieżce rowerowej (jakieś 80%), która miejscami przebiega przez las i czasem po drodze(15%). Interesuje mnie duża jasność, bo jesienią lubię jeździć po leśnych ścieżkach przed wschodem słońca (od około 3:30-4:00 - to będzie pozostałe 5%). Poza tym w wielu przypadkach większa jasność wiąże się z większym akumulatorem, a to przekłada się na czas świecenia na mniejszej jasności.

Dla czytelności wypunktuję moje oczekiwania:
- budżet do 600zł (za zestaw), oczywiście jak trafi się dobry zestaw za połowę tej ceny to tym bardziej będę szczęśliwy ;)
- możliwość łatwego zdjęcia z mocowania
- zasilanie przez AA/AAA lub USB-C

Nie mam wielkiego doświadczenia z lampkami, kiedyś używałem ULTRAFIRE ZOOM XML T6 2000LM, ale chyba połowa lumenów była wirtualna, a strumień świetlny mocny głównie w środku (ale mogę się mylić, bo nie używałem jej z 2 lata.

Przejrzałem wstępnie ofertę i doszedłem do następujących wniosków:
- knog road 700 / trail, podobają mi się wizualnie, wypadają bardzo dobrze w kwestii trzymania jasności w czasie, ale są ładowane przez micro USB a sposób ładowania blinderów w ogóle mi nie odpowiada
- Mactronic scream 3.1 - wizualnie ok, ale nie odpowiada mi mocowanie (mam wrażenie, że łatwo o wypadnięcie lampki, to stosowane w poprzednich wersjach, albo modelu Noise XTR 04 dużo bardziej mi odpowiadało), no i micro USB, od biedy myślałem o scream 3.3, ale nie wiem jak w jej przypadku spada jasność z czasem

- Mactronic highline - niby ok, ale odpada ze względu na mocowanie - nie chciałoby mi się odkręcać lampki przed każdym ładowaniem...
- podobają mi się też lampki Lezyne, ale mam wrażenie, że dużo (za dużo) płaci się za markę.