Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, czy jeżeli zerwę łańcuch w terenie (zakładam że dzieje się to bardzo rzadko) to mając skuwacz do łańcucha mogę go skrócić o zerwane ogniwo czy lepiej mieć jakąś spinkę żeby dołożyć w miejscu zerwanego ogniwa? Jeszcze mi się to nie zdarzyło ale wybieram się na kilkudniową wyprawę i wolę być przygotowany na jakieś awaryjne sytuacje. 

Napisano

Tak tak wiem że lepiej skuwacz i będę kupował ale chodzi mi co dalej jak się zerwie łańcuch i wyrzucę zerwane ogniwo. Czy mogę spiąć łańcuch bez tego jednego ogniwa czy powinienem w miejsce zerwanego ogniwa które wyciągnąłem założyć inne/spinkę? 

Napisano

Wiele zależy od napędu. Łańcuch na 6-8 biegów połączysz starym pinem (byle go nie wypchnąć do końca, ale tak, by siedział w zewnętrznej płytce). W 12 biegach zdecydowanie lepiej mieć spinkę. W ogóle lepiej mieć niż nie mieć. 

Napisano
12 godzin temu, karolb napisał:

nawet jak go skrócisz to pojedziesz dalej, najwyżej nie będziesz używał najlżejszego przełożenia

Właśnie o to mi chodziło! Ale dzięki wszystkim za pomoc ;)

Napisano

Skuwacz uratuje cię też jak zmielisz przerzutkę - założysz skrócony łańcuch na "singla". Jak nie jedziesz do Afryki, to nowy łańcuch, przerzutka, czy cokolwiek następnego dnia będzie czekał w wybranym paczkomacie :) byle się jakoś dotoczyć i nie tracić dnia.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...