Thomass13 Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 Mam pytanie odnośnie regulacji napędu w szosie, czy tutaj również jest ta sama zasada regulacji co w innych rowerach. Pytam dlatego że w przedniej zmieniarce są półbiegi. A mam pęknięty ślizg pod ramą bo ktoś użył zbyt dużej siły skręcając go śrubą juz w fabryce. Chyba że wrzucę zdjęcie jak to wygląda u mnie pod ramą i czy mozna z tym jeszcze w sumie jeżdzić a po sezonie sobie dopiero to ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Tak regulacja jest dokładnie taka sama jak w innych rowerach. Półbiegi - w znaczeniu trimming? Bez znaczenia - po prostu ustawiasz przód w ustawieniu neutralnym. A ślizg sobie wymień - ile to roboty? Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez RabbitHood Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 Wymiana ślizgu to 20 sekund, trochę dłużej zajmie za to regulacja obydwu przerzutek po odkreceniu linek zajmie już więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 12 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Ogólnie to jeszcze da się na tym pojeździć ? Zauwazyłem to niedawno w sumie a przełozenia działaja jak na razie. Mihau_ właśnie o to się rozchodzi bez demntażu linek to jest niewykonalne bo ślizg ma te plastikowe zabezpieczenia żeby linka po luzowaniu ze ślizgu nie spadły. A żeby linka się nie rozszczepiła to jak to zabezpieczacie u siebie żeby po wyciagnieciu z pancerza ponownie ją u siebie przeciągnąć ? Wystarczy szara taśma i zawinięcie na końcu pancerza? Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez Thomass13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 Daj spokój z wyciąganiem linek, te "zabezpieczenia" są zbędne, usunąć, poluzować linki i zamontować ślizg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 12 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) Te plasticzki mnie własnie zastanawiały po co one sa w lini śruby. Czyli te elementy są tak naprawdę zbędne ? Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez Thomass13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RabbitHood Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 Teoretycznie gdybyś miał na najlżejszym przełożeniu linkę ekstremalnie luźną to byłaby szansa, że "wyskoczy" ona z rowka. Ale raczej wątpię w taki przypadek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 12 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 A samo pekniecie które mam na slizu jak to oceniacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Garlock Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 Czy mi si wydaji, czy u Ciebie linki biegną po slizgu w pancerzach? Jesli tak, to ten slizg to nie ślizg, tylko "trzymacz linek". Nie ma wcale wpływu na pracę przerzutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 12 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 To jest pod rama starego typu. Tak to Decathlon wymyslil w tym rowerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 12 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 12 Kwietnia 2023 (edytowane) 1 godzinę temu, Thomass13 napisał: Te plasticzki mnie własnie zastanawiały po co one sa w lini śruby. Czyli te elementy są tak naprawdę zbędne ? Mogły by być sobie przesunięte a są tam bo są styczne do tego jajowatego wzmocnienia, dobry punkt zaczepu i tyle. Tak do końca to nie są zbędne - są pomocne w uzbrajaniu roweru - przekładasz te cienkie pancerzyki to Ci nie latają, ale jak już przełożysz i zapniesz linki to dopiero wtedy służą... niczemu. Możesz spokojnie tak jeździć cały sezon, możesz wymienić obcinając "trzymacze", możesz wymienić przewlekając na powrót linki - na prace przerzutek to nie ma żadnego wpływu. Może jakby odpadł ten kawałek i zaginało linkę na ostrej krawędzi to bym się martwił a tak? Ja bym to wymienił wtedy kiedy wymieniałbym zużyte linki i pancerze. Edytowane 12 Kwietnia 2023 przez abdesign Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.