dominik601 Napisano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2023 (edytowane) Hej, planuje kupić i bardzo mi się podoba rower Giant Roam 0 zamiarem jazdy rekreacyjnej. Nie pasują mi jednak w nim manetki i przednie przerzutki Microshift ponieważ na wszystkich testach mówią że to dziadostwom a fundusze mnie raczej na tyle nie ograniczają . Chciałbym to wymienić na podzespoły Shimano żeby cały napęd był właśnie jednej marki. Czy przy zakupie roweru w autoryzowanym sklepie i serwisie Gianta będę mógł zamówić taką usługę ? Czy powinno się to zamknąć z robocizną w cenie 1000zł ? Bardzo proszę o pomoc ponieważ jestem laikiem w temacie rowerów. Pozdrawiam Edytowane 4 Kwietnia 2023 przez dominik601 Błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sk27 Napisano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2023 (edytowane) Cześć, a nie wolisz wybrać tańszego Roam 1 i budżet poświęcić np. na zmianę hamulców? Edytowane 4 Kwietnia 2023 przez Sk27 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcina Napisano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2023 8 godzin temu, dominik601 napisał: Nie pasują mi jednak w nim manetki i przednie przerzutki Microshift ponieważ na wszystkich testach mówią że to dziadostwom a fundusze mnie raczej na tyle nie ograniczają . Chciałbym to wymienić na podzespoły Shimano żeby cały napęd był właśnie jednej marki. Najlepiej sam przetestuj i oceń. Wymienić zawsze można. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcesco Napisano 5 Kwietnia 2023 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2023 Zestaw manetek Deore M5100 do 2x11 kosztuje obecnie w sklepie 187 zł także koszt tej wymiany będzie raczej niewielki. Ważniejsze jest czy manetki na obejmie będą kompatybilne z klamkami hamulca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...