Skocz do zawartości

[4000-5000] Trekkingowy, rodziny po mieście, po lesie i do pracy!


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, Wszystkim! 

Planuję kupić rower bardziej rodzinny, dziecko do krzesełka i na wycieczkę do lasu! (Jura Krakowsko-Częstochowska/ Suwalszczyzna - same łagodne trasy) rowerem również chcę na co dzień dojeżdżać do pracy (trochę ponad 10 km w jedną stronę).

Byłem w autoryzowanym sklepie Kross'a i tam mnie namawiają na Kross Trans 5.0, albo Kross Trans 8.0.

Poszukiwania zaczynam od tej marki bo żonie kiedyś kupiłem rower Kross Trans Pacific i nie było i nadal nie ma z nim żadnych problemów.

Chcę poznać Wasze opinie i czy można w tej cenie kupić coś lepszego? Nie znam się tak na tych wszystkich osprzętach.

Wysoki nie jestem 176m, ale niestety w tym roku przekroczyłem 100kg.  

Pozdrawiam Yoss.

Edytowane przez yossarian_Ktw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To trzeba się więcej ruszać :D 

Dobrze kombinujesz z rowerem, nie obciąża stawów tak bardzo jak np. modne bieganie, a na tzw. tatusiowe BMI może pomóc. 

W przypadku Krossa tak naprawdę istotne jest to jakiej jakości są ich aktualne obręcze, na jakich szprychach złożono koła, no i jak zostało to zrobione. Bo jednak będą  musiały sporo dźwigać. Kiedyś mieli kiepskie koła, czy to się poprawiło - nie wiem. 

Propozycja ode mnie to Unibike Atlantis, albo Expedition. Jak chcesz mieć rewelacyjny rower to tak naprawdę do wymiany - na jakiś powietrzny jest widelec. Ale, to można w przyszłości. Solidna rama, solidne koła, miejsce na fotelik jest - aczkolwiek mogą być potrzebne akcesoryjne pręty Hamaxa, bo montaż fotelika na bagażniku to kiepski pomysł. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, yossarian_Ktw napisał:

Poszukiwania zaczynam od tej marki bo...