Uzytkownick Napisano 27 Marca 2023 Udostępnij Napisano 27 Marca 2023 Cześć, po 10 latach znowu wróciłem do jazdy rowerem, jako ze nie wiem na ile jest to jednosezonowe zainteresowanie czy nie, chciałbym kupić jakiś niedrogi, używany rower. W miarę zużycia wyposażenia z zestawu bym zamieniał na te lepsze części po tym sezonie, jeśli nadal bym chciał jeździć. Stad moje pytanie, czy poniższy byłby Ok na start? Obecnie robie Ok 50km, może bym doszedł do 100km, czasem szosa, choc lubie powłóczyć się po lesie. Jestem kompletnym nowicjuszem w tym zakresie i to co mi sie w tym modelu podoba to rama chromowo-molibdenowa, choc sam model jest z 2003, co nie napawa optymizmem. Może lepsza opcja byłoby już dołożyć 3x do riverside z deca? Zależy mi na razie na jak najniższej możliwej cenie https://allegro.pl/oferta/rower-gorski-mtb-mlodziezowy-cr-mo-3x7-acera-x-26-12931801760 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 27 Marca 2023 Udostępnij Napisano 27 Marca 2023 Na starym góralu 26, tzw. retro MTB da się zrobić 100km, da się i 200 - tylko po co. Celowałbym raczej w podstawowy rower na kole 28, np. Riverside 120. Jak nie złapiesz zajawki - odsprzedasz bez problemu, to są popularne rowery na dojazdy do pracy itd. Mógłbyś też pomyśleć o jakimś używanym rowerze crossowym, np. Unibike - są w miarę solidne i latami działają, pod warunkiem oczywiście że ktoś dbał. Może udałoby się kupić model Prime, Flash w okolicach tysiaka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...